اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه روستایی قزوین:

جایگاه تعاونی‌ها در تولید ویژه است

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی قزوین گفت: جایگاه تعاونی‌ها در بخش تولیدی کشور و ارتقای این مهم، ویژه و غیر قابل انکار است.

جایگاه تعاونی‌ها در تولید ویژه است

فرهاد شاه‌نظری در حاشیه بازدید از مجموعه شرکت تعاونی روستایی شباهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همراهی، تعامل و ارتباط مویرگی شبکه تعاونی‌های روستایی، تولیدی و کشاورزی با یکدیگر در توسعه اقتصادی کشور و نیز ارتقای عملکرد کشاورزی موثر و همچنین ارزشمند است.

این مسئول شرکت تعاونی شباهنگ را جزو تعاونی‌های موفق برشمرد و افزود: این تعاونی با مشارکت اعضا، کشاورزان، بهره‌برداران و پرسنل خویش توانسته است عنوان تعاونی نمونه و برتر را در سطح کشوری و بین‌المللی به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: شبکه تعاونی‌ها لازم است با تکیه بر ارزش‌های تعاونی و با مدیریتی آگاه وارد عمل شده و کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی روستایی شباهنگ با تکیه بر ارزش‌های تعاونی با مدیریتی آگاه، توانمند و با استفاده از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده خویش در بخش‌های مختلف مانند بازرگانی، کشاورزی، اقتصادی، واحدهای اعتباری، آموزشی، فرهنگی و ورزشی موفق عمل کرده است و در توسعه تعاونی و اشتغالزایی جوانان نیز گامی مهم را تاکنون برداشته است.

شاه‌نظری با اشاره به اینکه استان قزوین دارای تشکل‌ها و تعاونی‌های متعدد و خوب است، بیان کرد: تعاونی‌ها بازوی راست دولت در چرخه تولید، اقتصاد و کشاورزی بوده و با توجه به راهبرد امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی باید در راستای ارتقای فعالیت‌های کشاورزی، اقتصادی و بازرگانی استان قزوین تلاش چند برابر را داشته باشیم.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول