اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

انتخابات ضامن امنیت ملی است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: انتخابات ضامن امنیت ملی بوده و همایش باشکوه وحدت و تحقق حماسه سیاسی است.

انتخابات ضامن امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ناصر عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی اسناد و میراث مکتوب در سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: امروز کشور ما بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و این امر محقق نمی‌شود مگر آنکه رئیس جمهور آینده خود را مطیع رهبری و قانون بداند.

وی افزود: برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مدیران باید تلاش کنند تا منویات مقام معظم رهبری در این زمینه محقق شود که تحقق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه ملت فهیم و بزرگ ایران همواره در شرایط حساس کشور در عرصه‌های مختلف با حضور باشکوه و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌کنند، اذعان کرد: مردم ایران همواره اقتدار نظام و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند و بار دیگر وفاداری خود را به امام (ره) و رهبری و نظام ولایی اثبات می‌کنند.

*انتخابات ضامن امنیت ملی است

وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای کشور است، تصریح کرد: انتخابات ضامن امنیت ملی و همایش باشکوه وحدت و تحقق حماسه سیاسی است.

عاشوری با انتقاد از تندروی و برخی ضعف‌های مدیریتی، ادامه داد: نگذاریم فرصت‌ها با ضعف تبدیل به تهدید شود و گفتمان بداخلاقی آفت حماسه‌سازی است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و با این اقدام رویکردهای نظام، بار دیگر متحول شده و گامی مثبت به طرف رسیدن به اهداف چشم‌انداز ترسیمی برداشته می‌شود.

*شخصیت‌کُشی فرهنگ شده است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، با تاکید بر ضرورت پرهیز از گفتمان توهین، یادآور شد: شخصیت‌کُشی و تخریب افراد از سال‌های گذشته فرهنگ شده است که جایی در آموزه‌های دینی ما ندارد و این روند باید تغییر یابد.

وی افزود: هیچ رئیس جمهوری حق ندارد با تخریب و قانون‌گریزی پیش رود زیرا گام نهادن در این مسیر تقابل با ملت است.

*اسناد حافظه تاریخی یک ملت است

وی با گرامیداشت روز ملی اسناد و میراث مکتوب اذعان کرد: اسناد حافظه تاریخی یک ملت است و ما وظیفه داریم اسناد معاصر و گذشته را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس حفظ آثار مکتوب را از جمله راه‌های تقویت هویت ملی دانست و خاطرنشان کرد: امروزه داشتن هویت برای یک کشور مهم است.

انتهای پیام/84001/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول