اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی آمل:

13 بنای غیرمجاز آمل قلع و قمع شدند

رئیس اداره جهادکشاورزی آمل گفت: 13 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شدند.

13 بنای غیرمجاز آمل قلع و قمع شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سیدمرتضی امینی‌نیاکی از قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در اجرای حکم قلع و قمع در راستای تبصره دو ماده قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی 10 مورد بناهای در حال احداث تخریب شد.

رئیس اداره جهادکشاورزی آمل بیان داشت: سه مورد دیوارکشی در اراضی کشاورزی این شهرستان نیز تخریب شد.

امینی‌نیاکی تصریح کرد: این احکام با حضور نماینده ویژه دادستان، بخشدار و اکیپی از مأموران نیروی انتظامی و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در روستای سیاه‌لش از حوزه مرکز جهادکشاورزی مرانده انجام گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اجرای دومین مرحله اجرای ماده هشت قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای ماده هشت قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم دادستانی شهرستان آمل اولین مرحله از عملیات اجرای قطع برق بناهای مسکونی و تجاری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: این عملیات توسط اکیپی از نمایندگان این اداره، مسئولان شرکت توزیع برق و نیروی انتظامی شهرستان در روستای محمدآباد، ولیسده و کوکده از حوزه‌های پایین خیابان لیتکوه انجام گرفت که شامل هشت باب بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری نظیر کارگاه بوده است.

انتهای پیام/86012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول