اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

برپایی نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری دومین نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت در استان در آستانه تابستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 92 اظهار کرد: افتتاحیه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت در آغازین روزهای تیر‌ماه برگزار خواهد شد که البته در نخستین روز تابستان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مختلف نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت برای دومین سال متوالی در نگارخانه خطایی اردبیل برپا خواهد شد.

وی با اشاره به کمیته‌بندی‌های تخصصی امور جوانان و فعال شدن سه کمیته پیگیری، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی تربیتی در حوزه جوانان اضافه کرد: اهداف این کمیته‌ها افزایش کارایی و اثر‌بخشی، شناخت و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و افزایش مشارکت دستگاه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سال گذشته در مجموع چهار جلسه استانی و پنج جلسه شهرستانی را با عنوان ساماندهی امور جوانان برگزار کردیم و سعی بر این شد تا از فرصت همراهی دستگاه‌ها استفاده کرده تا در 9 محور برنامه‌های اوقات فراغت را اجرایی کنیم.

پازاج این محورها را برنامه‌های ورزشی، گردشگری، مهارت‌آموزی، کتابخوانی و مطالعه، فرهنگی، هنری، اوقات فراغت،‌ فضای مجازی رسانه‌ای، اردوهای جهادی و معرفی اختراعات و ابتکارات جوانان اعلام کرد.

این مسئول تاکید کرد: در همه این محورها در نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت که سال گذشته در مدرسه مدرس برگزار شد شاهد حضور جوانان و مشارکت بالای آنها بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: امسال دومین نمایشگاه اطلاع‌رسانی منظم‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر برگزار خواهد شد و سعی داریم برای خانواده‌ها و خود نوجوانان و جوانان برنامه‌های اجرایی مختلفی را که توسط دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است معرفی کرده و با گذاشتن عناوین این برنامه‌ها در پورتال اوقات فراغت آنها را از زمان و نحوه اجرای برنامه‌ها آگاه کنیم.

پازاج ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌های همراهی کننده در تعیین و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت به شکل ابتکاری و فرابخشی و توجه به گروه سنی و اقشار دختران و پسران وارد این فعالیت‌ها شوند و اجازه دهند قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها بهره گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در برش شهرستانی نیز سعی کردیم جلسات ستاد اوقات فراغت در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران انجام شود تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم هدف‌گذاری‌ها را درست و صحیح انجام دهیم.

انتهای پیام/62004/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول