اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز مطرح کرد

نقش تعیین‌کننده خیران فرهنگی در اوقات فراغت دانش‌آموزان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهر اوز گفت: خیّران فرهنگی این شهر در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، نقش تعیین‌کننده دارند.

نقش تعیین‌کننده خیران فرهنگی در اوقات فراغت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزای فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهر اوز، بهرام زمانی در جلسه شورای معاونان این اداره اظهار داشت: یاری خیّران فرهنگی این شهر و حمایت آنان از دستگاه تعلیم و تربیت برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان موضوع تازه‌ای نیست.

وی با تشکر از روسا و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر اوز که با تشکیل هیئت امنایی در صدد شناسایی کمبودها و نقصان‌های عرصه آموزش و پرورش هستند گفت: امروز اداره کردن سیستم تعلیم و تربیت یک مدیریت دوجانبه است به‌گونه‌ای که اگر همکاری مردم و خانواده نباشد نمی‌توان مسیر آموزش و تربیت را به درستی هدایت کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهر اوز با تقدیر از مساعدت خوب خیران و نیکوکاران این منطقه از مدارس شهر و روستا در هوشمندسازی کلاس‌های درس دانش‌آموزان ابراز داشت: سازندگی کشور و برنامه‌ریزی برای توسعه مملکت باید از آموزش و پرورش شروع شود و این جز با توجه ویژه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر نمی‌شود.

وی حمایت جدید خیّران فرهنگی شهر اوز را در زیباسازی کلاس‌ها و تامین امکانات برای کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید راستگو و حضرت معصومه (س) این شهر را ستودنی دانست.

زمانی موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت و برنامه‌ریزی در کانون‌های تابستانی برای دانش‌آموزان را مهم ارزیابی کرد و با تأکید بر جمله شهید باهنر که «اگر تابستان مدارس تعطیل است، تربیت تعطیل نیست» خاطرنشان کرد: تابستان پیش رو کانون‌های فرهنگی در سطح شهر و روستا با برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی هنری، پاسخگوی نیازهای فرهنگی و استعدادهای هنری دانش‌آموزان است.

وی از دیگر برنامه‌های تابستانی را برگزاری اردوی درون و برون استانی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری جنگ شادی اعلام کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهر اوز از خانواده‌ها خواست از هم‌اکنون برای استفاده بهتر فرزندانشان از اوقات فراغت آنان، برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول