اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

وقوع حادثه مرگبار رانندگی در مسیر رودبار/راننده جوان در آتش سوخت

سرپرست پلیس راه گیلان از وقوع یک حادثه مرگبار رانندگی در مسیر امامزاده هاشم به رستم‌آباد رودبار خبر داد.

وقوع حادثه مرگبار رانندگی در مسیر رودبار/راننده جوان در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار امروز در جلسه پلیس راه استان وقوع یک حادثه مرگبار در مسیر امامزاده هاشم به رستم‌آباد رودبار را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه کامیون خاور که رانندگی آن را جوانی 29 ساله به‌عهده داشت در مسیر امامزاده هاشم به رستم‌آباد به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه کمپرسی برخورد کرد.

سرپرست پلیس راه گیلان ادامه داد: راننده کامیون بر اثر این برخورد از مسیر جاده منحرف و متعاقب دچار حریق شده و راننده جوان نیز در شعله‌های آتش سوخت و راننده کمپرسی به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گفته وی، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های گشت پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند و برای تسهیل در امر امداد رسانی و اطفای حریق توسط عوامل آتش‌نشانی اقدام به تخلیه و دور کردن افراد و خودروها از حوالی و اطراف کامیون کردند.

رستگار ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین باید بیشتر از دیگر رانندگان احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول