اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مدیران تبلیغات اسلامی سکانداران حوزه فرهنگی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مدیران تبلیغات اسلامی سکانداران حوزه فرهنگی به شمار می‌روند و باید در برابر وظایف خود احساس مسئولیت کنند.

مدیران تبلیغات اسلامی سکانداران حوزه فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در همایش استانی توجیه برنامه‌های سال 92 تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای کارآمد و مفتخر به ولایی بودن است که باید با زمان‌شناسی و موقعیت‌شناسی به رسالت خود بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان این اداره فرهنگی باید تا حد ممکن منش و شیوه تبلیغ بزرگان دین را الگو و اسوه خود قرار دهند.

این مسئول افزود: همه ما مفتخریم که در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی خدمت می‌کنیم و نباید اجازه دهیم وسوسه‌های شیطانی فضای کاری ما را آلوده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از متن انقلاب است و کارکنان آن هر کجا که کمکی لازم باشد باید آماده خدمت‌رسانی باشند.

صفی‌یاری اضافه کرد: دشمن امروزه ایمانمان را نشانه گرفته و در همه صحنه‌ها بیدار و فعال است لذا نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم.

وی در پایان با اشاره به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی بر تقویت روح عبودیت الهی، دفاع از اصول اسلام و نظام اسلامی و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی تاکید کرد.

در ادامه این همایش یک‌روزه از کارکنان فعال ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این همایش کارگروه فرهنگی و قرآنی نیز با حضور مدیران و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان کردستان برگزار شد و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی سال 92 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/79007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول