اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ای زنجان خبر داد

صدور موافقت‏نامه احداث نیروگاه 1000 مگاواتی نیروگاه بادی در برق منطقه‏ای زنجان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ای زنجان گفت: موافقت‏نامه احداث نیروگاه بادی با ظرفیت یک‌هزار مگاواتی در حوزه برق منطقه‏ای زنجان صادر شده است.

صدور موافقت‏نامه احداث نیروگاه 1000 مگاواتی نیروگاه بادی در برق منطقه‏ای زنجان

علی چهل امیرانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: موافقت‏نامه احداث نیروگاه بادی در منطقه ابهر و تاکستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم نخستین نیروگاه بادی را در حوزه برق منطقه‏ای زنجان احداث کنیم، خاطرنشان کرد: این نیروگاه یک‌هزار مگاوات ظرفیت خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ای زنجان با بیان اینکه احداث پست 400 کیلو ولت و خط انتقال 400 کیلو ولت از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است، تصریح کرد: در حال حاضر احداث خط انتقال 400 کیلو ولت به پایان رسیده است و پست 400 کیلو ولت نیز مراحل پایانی خود را طی می‏کند.

وی با اشاره به اینکه پست 400 کیلو ولت ایجرود از پست‏های مهم استان زنجان به شمار می‏رود، اضافه کرد: این پست برق مورد نیاز صنایع سیمان، پتروشیمی، صنایع روی و فولاد سهند را تامین خواهد کرد.

چهل امیرانی با بیان اینکه امیدواریم پست 400 کیلو ولت ایجرود تا پایان سال‌جاری به پایان رسد، یادآور شد: در حال حاضر روند این پروژه به خوبی پیش می‏رود.

وی با اشاره به اینکه هزینه این خط پست 35 میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: ارزش روز ریالی آن نیز 70 میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ای زنجان با بیان اینکه ساماندهی خطوط فشار قوی داخل شهر زنجان نیز از مصوبات سفر هیئت دولت در دور سوم بوده است، اذعان داشت: در حال حاضر این پروژه نیز در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست ساماندهی خطوط فشار قوی شهر زنجان به بهره‏برداری رسیده است، افزود: در این پروژه همه دکل‏های مشبک داخل شهر حذف و به صورت تلسکوپی احداث و در یک پایه اجرا می‏شود.

چهل امیرانی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در فاز نخست پروژه مذکور هزینه شده است، ادامه داد: به منظور اجرایی شدن فازهای بعدی ساماندهی خطوط فشار قوی در شهر زنجان 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول