اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد:

70 درصد فعالیت کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در روستاها است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 70 درصد فعالیت کانون‌های مساجد در روستا‌های این استان صورت می‌گیرد.

70 درصد فعالیت کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در روستاها است

حجت‌‌الاسلام رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تعداد کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد و میزان خدمات‌رسانی آن‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 410 کانون فرهنگی و هنری در این استان فعالیت دارند که از این تعداد، 230 کانون آن دارای کتابخانه است.

وی عنوان کرد: از 230 کانون دارای کتابخانه 80 کانون دارای کتابخانه بسته و 150 کانون دیگر دارای کتابخانه باز هستند که تاکنون استقبال از برنامه‌های کانون و حضور در کتابخانه‌ها مناسب ارزیابی شده است. 

مسئول دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که سالانه یک میلیارد ریال کتاب برای کتابخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خریداری می‌شود، ابراز امیدواری کرد و گفت که امیدواریم با میزان اعتبارات تخصیص یافته به این مرکز بتوان حداقل‌های کانون‌ها را برطرف کرد. 

این مسئول تعداد کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد را 410 کانون عنوان کرد و گفت: این تعداد در حالی است که سال گذشته 55 کانون دیگر به کانون‌های مساجد استان اضافه شد.

قاسمی عنوان کرد: در سال گذشته برای ساخت و ساز 15 کانون مساجد استان بالغ بر 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 70 درصد کانون‌های مساجد در روستاها فعالیت دارند، گفت: در حال حاضر 78 هزار و 400 نفر عضو کانون‌های مساجد استان هستند که انتظار می‌رود این تعداد طی سال‌های آینده رشد چشم‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول