اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور روند مطلوب برنامه‌های کانون صورت می‌گیرد

ارزیابی از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور روند مطلوب برنامه‌های کانون مساجد کلاس‌های اوقات فراغت این مراکز ارزیابی می‌شوند.

ارزیابی از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام رضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک و تهنیت ماه مبارک رمضان به روزه‌داران این ماه را فرصت مغتنم برای عبودیت و بندگی خداوند متعال دانست و گفت: نزدیک شدن به تقوای الهی بزرگترین و بهترین اثر روزه در منابع دینی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: خداوند در این ماه فرصت‌های زیادی را برای بازگشت بندگانش در اختیار آنان قرار می‌دهد که بندگان خدا نیز باید از این فرصت به دست آمده برای بازگشت به سوی خدا بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

قاسمی اشاره‌ای به برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد داشت و گفت: اوقات فراغت از فعال‌ترین و مهمترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و  افرادی که در حوزه اوقات فراغت فعالیت دارند کسانی هستند که از ظرفیت مساجد و کلاس‌های اوقات فراغت استفاده می‌کنند.

این مسئول، بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت را با توجه به نقش تاثیرگذار این کلاس‌ها در رشد و تعالی جوانان و نوجوانان مفید عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که جامعه هدف کانون مساجد بیشتر نوجوانان و جوانان هستند از این‌رو این مرکز از کلاس‌های کانون مساجد ارزیابی  می‌کند.

قاسمی استفاده از مربیان مجرب و دلسوز و ارائه برنامه‌های متنوع با بهترین روش آموزش در جذب جوانان به مساجد را بسیار مهم برشمرد.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد بر تنوع برنامه‌های آموزشی در طرح اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برنامه‌های طرح اوقات فراغت باید به گونه‌ای طراحی شود که تاثیر دراز مدت بر روی شرکت‌کنندگان داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ارزیابی از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد از اهمیت زیادی برخوردار است، اذعان کرد: به منظور خروجی مناسب و نیز ملاک‌های تعیین شده برای این کلاس‌ها کارشناسان مجرب این دبیرخانه در قالب سه گروه از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری بازدید و در فرم‌های ارزیابی از روند مطلوب برنامه‌های کانون‌ها جویا می‌شوند.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول