اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

خبرگزاری فارس همواره در جهت تحقق منویات رهبری حرکت کرده است

امام جمعه خورموج گفت: خبرگزاری فارس همواره در مسیر رشد و تعالی نظام گام برداشته و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است.

خبرگزاری فارس همواره در جهت تحقق منویات رهبری حرکت کرده است

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی، ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام تلاشگران عرصه خبر، نقش خبرنگاران در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های خبرنگار موفق این است که در جامعه کنجکاو باشد زیرا چنین خبرنگارانی که بدون هیچ چشم داشتی در مسیر رسالتی که عهده دار هستند، گام بر می‌دارند و افکار عمومی را متوجه واقعیت‌ها و رخدادهای اجتماعی می‌کنند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه نقش خبرنگاران در جامعه غیرقابل انکار است، یادآور شد: خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور و رسالت بزرگی را در جامعه بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: تنها خبرگزاری که در سطح شهرستان دشتی بروز و نمود دارد و کل اخبار و رویدادهای شهرستان را پوشش می‌دهد، خبرگزاری فارس است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی افزود: نخستین اخباری که از شهرستان دشتی منعکس می‌شود و دیگر رسانه‌های مکتوب و مجازی از آن استفاده می‌کنند، خبرگزاری فارس است.

وی گفت: خبرگزاری فارس همواره در مسیر رشد و تعالی نظام گام برداشته و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است.

انتهای پیام/66001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول