اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

ارتقای چشمگیر شاخص‌های آموزشی و سلامت در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شاخص‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی این دانشگاه در هشت سال اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

ارتقای چشمگیر شاخص‌های آموزشی و سلامت در چهارمحال و بختیاری

رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شاخص‌های آموزشی و بهداشتی-درمانی این دانشگاه در هشت سال اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را یک هزار و 957 دانشجو اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در 19 رشته تحصیلی و هفت مقطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

ایمانی راه اندازی سه مرکز تحقیقات را از جمله موفقیت‌های این دانشگاه در سال‌‎های اخیر برشمرد و افزود: همچنین چهار مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی، بیوشیمی بالینی، گیاهان دارویی و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در این دانشگاه فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیمارستان‌های این دانشگاه را 10 باب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سه بیمارستان آموزشی در این استان علاوه بر ارائه خدمات درمانی به متقاضیان برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 963 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک در این استان، افزود: سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان مطلوب است.

ایمانی با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در بخش درمان و بهداشت این استان، گفت: راه‌اندازی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت استان داشته است.

انتهای پیام/68002/20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول