اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان خبر داد

آغاز ثبت‌نام وام خبرنگاری تا سقف یک میلیون تومان

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: ثبت نام جدید در خواست وام به خبرنگاران از طریق خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نیمه نخست شهریور ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام وام خبرنگاری تا سقف یک میلیون تومان

منصور گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد میزان سرمایه قرض‌الحسنه خانه مطبوعات اصفهان اظهار داشت: سرمایه اصلی این قرض‌الحسنه پس از تغییر و تحولاتی که در طی چندین سال تاسیس داشته، اکنون 17.5 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه چهار میلیون تومان این سرمایه از سپرد‌ه‌های خبرنگاران است، افزود: در اصل سرمایه این صندوق همان 13.5 میلیون تومان است چرا که سپرده‌های خبرنگاران در این صندوق به صورت ثابت در صندوق باقی مانده است.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: البته شهردار اصفهان سال گذشته در نشست خبری که در مورد متروی اصفهان داشت، قول 50 میلیون تومان کمک مالی به صندوق قرض‌الحسنه خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان را داد که تا کنون محقق نشده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر صندوق قرض‌‌الحسنه خانه مطبوعات و خبرنگاران که عنوان نام «قلم» و از طریق قرض‌الحسنه کوثر وام پرداخت می‌کند، یک قرض‌الحسنه دیگر به نام خبرنگاران وجود دارد که از طریق صندوق قرض‌الحسنه اسلامی و با نام «خبرنگاران» به خبرنگاران وام می‌دهد.

وی تاکید کرد: درصورتی که این کمک مالی به صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران اضافه شود، حمایت بیشتری در خصوص پرداخت وام به خبرنگاران با سقف بیشتری انجام می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با بیان اینکه در آستانه تغییر هیئت مدیره صندوق‌ قرض‌الحسنه هستیم، اذعان داشت: نیمه نخست شهریور ماه جاری ثبت‌نام جدید درخواست وام تا سقف یک میلیون تومان به خبرنگاران را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول