اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

43 خبرنگار از خانه مطبوعات اصفهان وام دریافت کرده‌اند

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: 43 خبرنگار اصفهانی طی سال گذشته از خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان وام دریافت کرده‌‌اند.

43 خبرنگار از خانه مطبوعات اصفهان وام دریافت کرده‌اند

منصور گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد پرداخت وام به خبرنگاران اظهار داشت: خانه مطبوعات و خبرنگاران حدود 15 سال پیش صندوق قرض‌الحسنه‌ای تاسیس کرد که در راستای حمایت از خبرنگاران وام پرداخت کند.

وی افزود: ابتدای کار وام این قرض‌الحسنه به مبلغ 100 هزار تومان بود که با سرمایه اولیه آغاز به کار و این سرمایه را به 12 میلیون تومان رساند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: سپس با سرمایه‌گذاری 15 میلیون تومان دیگر این اعتبار افزوده و در کل مبلغ سرمایه وام به 27 میلیون تومان رسید.

این مسئول ادامه داد: از خرداد سال 91 تا تیرماه جاری 43 نفر از خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان وام دریافت کردند.

گلناری با بیان اینکه وام‌های پرداختی با در نظر گرفتن نوبت به متقاضیان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت نفر از خبرنگاران در نوبت دریافت وام هستند.

وی در خصوص شرایط وام به خبرنگاران متذکر شد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات و خبرنگاران بوده باشند و نیز عضو قرض‌الحسنه خانه مطبوعات باشند می‌توانند وام دریافت کنند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان افزود:  یکی از شروط وام دادن خانه مطبوعات این است که  فرد متقاضی قبلا وام نگرفته باشد و بتواند یک کارمند و یا یک نفر با شغل آزاد را ضامن خود کند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول