اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

فرماندار جم گفت: خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند.

خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جم، اظهار داشت: شهرستان جم دارای پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و توسعه روزافزون است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: همه باید کمک کنند و با تلاش دسته‌جمعی برای رسیدن به اهداف مورد نظر گام برمی‌داریم.

فرماندار جم با تجلیل از خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران به‌عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام می‌توانند در ساخت فرهنگ عمومی باورها و افکار عمومی مؤثر باشند.

زارع تصریح کرد: زحمات و تلاش‌های همه عزیزان در اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای اخبار مربوط به فعالیت‌ها و خدمات دولت امری ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرماندار جم گفت: دنیای امروز که عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات شهرت یافته و از آن به دهکده اطلاعات یاد می ‌شود در سیطره قطعی رسانه‌های گروهی قرار گرفته و سرعت اطلاع رسانی آن از سرعت صوت و نور نیز پیشی گرفته و دیگر نمی‌توان فاصله‌های جغرافیایی و کهکشانی را معیار فقدان اطلاعات محسوب کرد.

زارع بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه خبرنگار در دنیای امروز بیان واقعیت و واقع‌نگاری است، خبرنگاران باید هر آنچه را که می‌بینند بیان کنند و از بیان مطالب حاشیه‌ای که سبب انحراف می‌شود جلوگیری کنند، اما مقدم‌تر از این وظیفه امانتداری است.

وی اضافه کرد: ما در اسلام شرایط خاصی را برای ناقل اخبار داریم؛ شما باید عدالت را در امر خبررسانی رعایت کنید و از شرایط و حدود خبرنگاری تخطی نکنید.

فرماندار جم افزود: خبرنگاران در جمهوری اسلامی نقش و رسالتی بزرگ نیز در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و عرصه جنگ نرم دارند

وی یادآور شد: امروز میدان نبرد با دشمن، جنگ نرمی است که دشمن از طریق رسانه‌ها به راه انداخته است و خبرنگاران در این میدان نبرد در خط مقدم قرار دارند.

در پایان با تقدیم هدایایی از خبرنگاران فعال شهرستان جم تقدیر شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول