اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی استان بوشهر مطرح کرد

انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر بدون هماهنگی مسئولان استانی

رئیس شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی که با بی‌توجهی به مسئولان ارشد استان صورت گرفته، انتقاد کرد.

انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر بدون هماهنگی مسئولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نوشاد نوشادی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن قدردانی از حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیرکل سابق اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ناهماهنگی ایجاد شده در انتصاب حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر انتقاد کرد و گفت: لازم بود برای انتخاب مدیرکل جدید این نهاد فرهنگی، هماهنگی‌های لازم با مسئولان ارشد استان صورت می‌گرفت.

وی تأکید کرد: استان فرهنگی بوشهر ظرفیت‌ها و نیروهای توانمندی در حوزه‌های گوناگون از جمله بخش فرهنگی تبلیغی دارد که لازم بود از نیروهای بومی، در حوزه روحانیت، برای تصدی پست مدیرکل تبلیغات اسلامی استفاده می‌شد.

گفتنی است که امروز در مراسمی حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول