اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گچساران:

حل مشکل برق روستای چهاربیشه در دستور کار قرار گرفت

بخشدار مرکزی گچساران گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت توزیع برق این شهرستان، برطرف شدن مشکل برق بافت جدید روستای چهاربیشه علیا در دستور کار قرار گرفته است.

حل مشکل برق روستای چهاربیشه در دستور کار قرار گرفت

یوسف انصاری صبح امروز و در حاشیه بازدید مسئولان از روستای چهاربیشه علیا در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: خدمات‌رسانی به روستاها و روستائیان یکی از امور مهمی بوده که لازم است هم‌راستا با نقاط شهری به آن توجه شود.

وی با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها و مشکلات در نقاط روستایی گچساران افزود: در این راستا عدالت‌محوری به عنوان یکی از معیارهای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان در برطرف کردن مشکلات روستائیان همت و تلاش مضاعفی به کار گیرند.

بخشدار مرکزی گچساران توسعه و پیشرفت در روستاها را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه شهری دانست و بیان کرد: با توسعه روستاها توسعه شهری نیز به طور مطلوبی صورت می‌گیرد.

انصاری خاطرنشان کرد: امکانات، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار گیرد که روستائیان نیز از این امکانات بهره‌ کافی را ببرند.

وی با اشاره به بازدید مسئولان از روستای چهاربیشه علیا ابراز داشت: در بازدیدی که چندی پیش از این روستا صورت گرفت و طی گفت‌و‌گو با دهیار، شورا و مردم این روستا، مشکل برق به ویژه در بافت جدید و همچنین نامناسب بودن وضعیت معابر و خیابان‌های بافت جدید روستا به عنوان عمده مشکلات این روستا عنوان شد.

انصاری یادآور شد: طبق وعده داده‌ شده به مردم، امروز و در دومین بازدید از این روستا، رئیس شرکت توزیع برق گچساران و رئیس بنیاد مسکن انقلاب این شهرستان نیز حضور دارند.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: با بررسی‌های  صورت گرفته، برق‌دار کردن بافت جدید این روستا و نیز تسطیح کوچه‌ها و معابر این بخش از روستا با قول مساعد مسئولان مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

انصاری با تأکید بر لزوم اجرایی شدن تعهدات مسئولان در راستای رضایتمندی مردم ادامه داد: خدمات‌رسانی مطلوب به روستائیان از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری کرده و سبب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر روستاها می‌شود.

به گزارش فارس، چهاربیشه علیا یکی از روستاهای دهستان لیشتر در بخش مرکزی گچساران بوده که در چهارکیلومتری مرکز این شهرستان واقع شده و جمعیتی افزون بر یک‌هزار و 300 نفر دارد.

انتهای پیام/82001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول