اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران:

پرمخاطب‌ترین برنامه صدای مازندران به مدیریت مصرف برق اختصاص یافت

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران گفت: پرمخاطب‌ترین برنامه صدای مازندران به مدیریت مصرف برق اختصاص یافت.

پرمخاطب‌ترین برنامه صدای مازندران به مدیریت مصرف برق اختصاص یافت

محمدرضا تیمورنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: به منظور افزایش سطح اطلاعات و آگاهی عمومی مردم مازندران در زمینه ایمنی، پرداخت‌های به موقع، انجام الکترونیکی صورت حساب‌های برق مصرفی مشترکان و استفاده بهینه از برق، برنامه رادیویی گلبانگ ساحل با مشارکت شرکت توزیع برق مازندران از روز عید فطر از صدای مرکز تبرستان در حال پخش است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه جذاب و پرمخاطب که به مسائل اجتماعی، فرهنگی، تفریحی، گردشگری و سرگرمی می‌پردازد موضوع بهینه‌سازی مصرف برق بخش از برنامه‌های روزانه صدای مازندران است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این برنامه پرطرفدار دو ساعته مد نظر قرار گرفته موضوع بهینه‌سازی مصرف برق، ایمنی و پرداخت‌های به موقع و غیرحضوری صورتحساب‌های برق است که در دو مرحله و در هر مرحله 100 ثانیه مورد توجه قرار می‌گیرد.

تیمورنژاد بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع‌هایی همچون مدیریت مصرف، بررسی کنترل کیفیت برق در صنایع، مناسب‌ترین زمان استفاده از لوازم برقی پرمصرف، عدم استفاده همزمان از لوازم برقی پرمصرف، ساعات اوج بار، انتخاب درست لوازم خانگی، مزایای استفاده از کنتورهای دیجیتال، چگونگی بهینه‌سازی سالن‌های مرغداری، مدیریت مصرف در بخش کشاورزی، اداری، تجاری، پرداخت به موقع و غیرحضوری صورت‌حساب‌های برق مصرفی و .... در این برنامه مورد توجه قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه گلبانگ ساحل هر روز از ساعت 17 تا 19 از صدای مرکز مازندران پخش می‌شود.

انتهای پیام/86006/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول