اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

کابل‌دزدی معضل برق‌رسانی به برخی نقاط استان از جمله پارک جنگلی یاسوج

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کابل دزدی یکی از بزرگترین معضلات این شرکت در نقاط مختلف استان از جمله پارک جنگلی یاسوج شده است.

کابل‌دزدی معضل برق‌رسانی به برخی نقاط استان از جمله پارک جنگلی یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن کریمی عصر امروز در نشست ساماندهی پارک جنگلی شهر یاسوج اظهار کرد: بسیاری از کارهای ما هیچگونه توجیه اقتصادی برای شرکت برق ندارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برق‌رسانی پارک جنگلی یاسوج اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز کرد: به خاطر 300 میلیون تومان برق‌رسانی به پارک جنگلی در سالیان گذشته صورت مالی آن را تأیید نکردند که از جمله مشکلات ما در این خصوص است.

کریمی که نسبت به برق رسانی مجدد به پارک جنگلی یاسوج منتقد و البته ناراضی به نظر می‌رسید، تصریح کرد: با تراکتور کابل‌های برق را از زیر زمین بیرون کشیدند و اکنون چه تضمینی است که دوباره این کار را سارقان انجام ندهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد کابل دزدی را از بزرگترین مشکلات در راه برق‌رسانی به نقاط مختلف این استان دانست و گفت: برخی کارها سودی برای شرکت که ندارند هیچ، بلکه کابل دزدی‌هایی که در ادامه آن انجام می‌شود به شرکت توزیع نیروی برق ضرر مضاعف می‌رساند.

در پایان این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد که نسبت به برخی تصمیمات ناراحت و نگران به نظر می‌رسد در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که چه اندازه از دستگاه‌ها نسبت به پرداخت برق بها طلب دارید تصریح کرد: یک قلم آن شهرداری است که 1.5 میلیارد تومان بدهی به شرکت برق دارد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول