اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس واحد آموزش اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد

برگزاری 1944 نفرساعت آموزش برای مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی خوزستان

کارشناس واحد آموزش اداره کل استاندارد خوزستان از یک‌هزار و 944 نفر ساعت آموزش برای مسئولان کنترل کیفیت و کارشناسان واحدهای تولیدی در این استان خبر داد.

برگزاری 1944 نفرساعت آموزش برای مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی خوزستان

فاطمه مهرمولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش فنی مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و ایجاد دیدگاه‌های نوین در مدیریت کارخانجات صنعتی استان، این اداره کل در تیر ماه سال جاری اقدام به برگزاری دو دوره آموزشی تحت عناوین «آشنایی با مبانی و مستندسازی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه‌ها مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 17025 » و «اصول و مفاهیم کالیبراسیون» در محل این اداره کل نموده است.

وی افزود: در دوره‌های مذکور و در راستای استانداردسازی و نیز استقرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه‌های استان خوزستان، مباحثی همچون «تشریح ضرورت تدوین استاندارد ISO/IEC 17025 و نحوه استقرار الزامات آن در آزمایشگاه‌ها» و «تشریح شرایط محیطی کالیبراسیون و بررسی نمودارهای آن» مطرح شد.

کارشناس واحد آموزش اداره کل استاندارد خوزستان خاطر نشان کرد: در دوره‌های فوق کارشناسان استاندارد، کارشناسان آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان، کارشناسان آزمایشگاه‌های تأئید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد در استان، پرسنل امور آزمایشگاه‌های اداره کل و مسئولان کنترل کیفیت حضور داشتند و مجموعاً به 79 نفر معادل یک هزار و 218 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدیران واحدهای تولیدی، مسئولان کنترل کیفیت و کارشناسان واحدهای تولیدی و ذینفعان مسئول در امر کنترل کیفیت محصولات تولیدی استان، مجموعاً یک هزار و 944 نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح ارزش‌های معنوی و فرهنگی کارمندان و به منظور بهره‌گیری بیشتر آنها از برکات ماه مبارک رمضان، این اداره کل در تیر ماه سال جاری اقدام به برگزاری دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم» برای پرسنل خود کرد که در این دوره نیز به 20 نفر معادل 440 نفرساعت آموزش ارائه شد.

مهرمولایی در پایان گفت: همچنین پروانه تائید صلاحیت 13 مسئول کنترل کیفیت از سوی این اداره کل برای کار کارشناسی در واحدهای تولیدی مربوطه تائید شده است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول