اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری؛

کیفیت شهرک‌های بازی و بادی شهر بوشهر ارتقا می‌یابد

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل استاندارد استان بوشهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر، کیفیت خانه‌های بازی و شهرک‌های بازی و بادی شهر بوشهر ارتقا می‌یابد.

کیفیت شهرک‌های بازی و بادی شهر بوشهر ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع مدیران استاندارد استان بوشهر گفت: طی تفاهم‌نامه‌ همکاری که با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر منعقد کرده‌ایم، این اداره کل دوره‌های آموزشی در زمینه آشنایی با استانداردهای تجهیزات مستقر در شهرک‌های بازی و بادی و خانه‌ها و زمین‌های بازی با حضور اساتید سرشناس کشور با اعطای گواهینامه معتبر به صورت رایگان برگزار می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر طی این تفاهم‌نامه، با کارشناسان استاندارد جهت بازرسی از شهرک‌ها و خانه‌های بازی سطح شهر بوشهر همراهی و همکاری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه‌ همکاری، استفاده‌ اداره کل استاندارد استان بوشهر از امکانات تبلیغاتی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در جهت افزایش سطح آگاهی عموم شهروندان بوشهری از مقررات و قوانین شهرک‌های بازی و بادی و خانه‌های بازی است.

بهره‌مند به بخش دیگری از این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: به موجب این تفاهم‌نامه‌ همکاری، گواهینامه‌ استاندارد جزو الزامات بند قرارداد شهرداری با شهرک‌ها و خانه‌های بازی قرار می‌گیرد و در صورت عدم دریافت گواهینامه‌ی استاندارد توسط این پارک‌ها و خانه‌ها، از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز بوشهر، جلوی فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد رشد چشمگیری در ارتقای کیفیت شهرک‌های بازی و بادی و خانه‌ها و نیز زمین‌های بازی باشیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول