اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشتغالزایی مددجویان

87 هکتار اراضی کشاورزی به مددجویان کیار واگذار شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کیار گفت: 87 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد.

87 هکتار اراضی کشاورزی به مددجویان کیار واگذار شد

رضا شیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: 87 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به خانواده‌های مددجوی تحت پوشش این نهاد واگذار شد.

وی اشتغالزایی را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال برای 40 خانواده نیازمند اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار از صرف 10 میلیارد ریال اعتبار به ‌منظور اجرای این طرح خبر داد و عنوان کرد: با انجام طرح‌های کاشت و برداشت در این زمین‌ها قیمت هر مترمربع تا سه برابر افزایش می‌یابد.

وی از پرداخت 250 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به هر خانواده خبر داد و گفت: مددجویان اراضی کشاورزی را به صورت طرح «اجاره به شرط تملیک» صاحب می‌شوند.

شیریان در ادامه همچنین با اشاره به اختصاص 45 میلیون ریال برای رفع سوء‌تغذیه کودکان در این شهرستان افزود: این مبلغ برای 70 کودک زیر 6 سال هزینه شده است.

وی با بیان این‌که هر 6 ماه یک بار توسط کارشناسان تغذیه مراکز بهداشتی درمانی رشد و سلامت کودکان کنترل می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان امسال در شهرستان کیار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/68001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول