اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش قم خبر داد

موفقیت دانش‌آموزان قمی در مسابقات قرآن و عترت کشوری

رئیس اداره فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش قم از کسب مقام‌های برتر توسط دانش‌آموزان قمی در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز خبر داد.

موفقیت دانش‌آموزان قمی در مسابقات قرآن و عترت کشوری

جلال خدامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور 12 دانش‌آموز دختر در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز گفت: تیم دانش‌آموزی دختران استان در رقابت با 408 شرکت کننده در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم و مداحی موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که 23 نفر از دانش‌آموزان پسر قمی نیز در رشته‌های قرائت، حفظ ، اذان و مداحی حضور داشتند در رقابت با 730 نفر از دانش‌آموزان پسر سراسر کشور موفق به کسب رتبه دوم شدند.

رئیس اداره فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز از 22 مردادماه در استان قزوین آغاز شده و در 30 مردادماه نیز به کار خود پایان داد.

وی افزود: فاطمه سادات سیدی دانش‌آموز پایه دوم راهنمایی، فاطمه پیروی سنگری دانش‌آموز سال سوم راهنمایی و زینب صفازاده دانش آموز سال چهارم به ترتیب در رشته قرائت موفق به کسب رتبه اول و چهارمی شده و همچنین در رشته حفظ نیز زینب نظری دانش‌آموز دوم متوسطه، فاطمه عباسپور دانش‌آموز مقطع دوم راهنمایی و مریم جمشیدی دانش‌آموز مقطع چهارم متوسطه موفق به کسب مقام‌های سوم و چهارم شدند.

خدا‌محمدی در خصوص رتبه‌های دانش‌آموزان پسر گفت: در رشته مداحی محمدمهدی بابا‌یوسفی دانش‌آموز سال سوم راهنمایی رتبه اول، مسعود شیرین دانش‌آموز سال اول متوسطه رتبه اول، محمدمهدی مختاریان دانش‌آموز سال دوم متوسطه رتبه چهارم، سید محمدحسین اعتماد دانش‌آموز سال سوم متوسطه رتبه سوم و جواد جعفری دانش‌آموز سال چهارم نیز موفق به کسب رتبه چهارم شدند.

وی بیان کرد: در رشته اذان نیز محمدمهدی فیضی‌پور دانش‌آموز سال سوم راهنمایی رتبه اول، محمد حکیمیان دانش‌آموز سال دوم متوسطه رتبه دوم  و محمدجواد برزگر دانش‌آموز سال چهارم متوسطه رتبه چهارم را کسب کرد، همچنین در رشته حفظ نیز سید مصطفی علوی موفق به کسب رتبه دوم شد.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول