اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هفته دولت‌ پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاور‌مردان‌ ایران است

هفته دولت‌ پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاور‌مردانی است که با ایثار، گذشت و خدمت صادقانه به ملت‌ برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند.

هفته دولت‌ پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاور‌مردان‌ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، هفته دولت‌ یادآور عروج ملکوتی دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است، دو چهره مؤمن و انقلابی و دو خادم شایسته ملت که انسانیت، خلوص، زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز بود.

هفته دولت‌ پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاور‌مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت‌ برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند، یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با ایثار جان خویش در راه خدمتگزاری به مردم، محرومان و مستضعفان، نام نیک و جاودانی را به یادگار گذاشتند.

هفته دولت تجلی خدمت و فداکاری فرزندان خدوم و پاک نهاد انقلاب اسلامی و یادآور لحظات و روزهای پرشور و شوق خدمتگزاری است.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم، دولت اسلامی و فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه‌های گوناگون است، زیرا جامعه مطلوب، جامعه‌ای است که دولت‌مردانش با مردم همدل و هم‌نوا‌ در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه جانبه تلاش می‌کنند.

بی‌تردید در شرایط کنونی و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است و با روی کار آمدن دولت جدید، فصل نوینی از کار و تلاش و خدمت برای عمران، آبادانی و سازندگی ایران اسلامی آغاز شده است، انتظار می‌رود تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تقویت بیش از پیش وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین ارکان و ساختارهای اجرایی، روند پرشتاب توسعه و تعالی آغاز شده در دولت‌های گذشته، همچنان تداوم و استمرار یافته و گام‌های بلند و جدی‌تری در زمینه خدمتگزاری به مردم برداشته شود.

حسین یرهانی بخشدار کشکوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ رفسنجان گفت‌: در هفته دولت مردم با گوشه‌ای از خدمات دولت آشنا می‌شوند، لذا جا دارد که مسئولان در اطلاع‌رسانی به وسیله رسانه‌ها اقدامات دولت را به آگاهی مردم برسانند.

وی تصریح کرد‌: دولت هزینه‌های گزاف در انجام امور و احداث و ساختمان‌سازی در راستای رفاه عموم سرمایه‌گذاری می‌کند.

انتهای پیام/‌80016/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول