اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

افتتاح 169 طرح برق‌رسانی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 169 طرح برق‌رسانی در سطح استان بوشهر با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح 169 طرح برق‌رسانی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  مهندس سید رضا رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با فرا رسیدن هفته دولت 169 پروژه در سطح استان به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید آماده بهره برداری می‌باشد که برای اجرای آن‌ها بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل احداث 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگه‌دار، 43 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 4 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، 3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی و نصب 161 دستگاه ترانس هوایی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در ادامه از احداث و تجهیز 9 دستگاه پست زمینی خبر داد و اضافه کرد: در بخش روشنایی نیز 10 کیلومتر شبکه روشنایی با پایه تلسکوپی بهره‌برداری می شود.

رضوی یکی از پروژه‌های مهم که در چند سال اخیر و همچنین سال‌جاری در دست انجام است تبدیل ولتاژ از 11 به 20 کیلوولت دانست و گفت: تاکنون 210 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و در سال‌جاری تاکنون 40 میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافته است.

وی پیشرفت این طرح در شهر بوشهر را 62 درصد اعلام کرد و کاهش تلفات شبکه توزیع و عرضه انرژی مطلوب و پایدار را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرایی این طرح در سطح شهرستان بوشهر برشمرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده و نیز رفع ضعف ولتاژ در سطح استان اصلاح و بهینه‌سازی شده و بقیه نقاط دارای ضعف ولتاژ نیز جهت رفاه و آسایش شهروندان نیز شناسایی شده که بر اساس اولویت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و بهبود شبکه‌های برق انجام شده است.

وی گفت: در سال‌جاری تعداد 8 هزار و 400 متقاضی از نعمت برق برخوردار شده اند که هم اینک تعداد مشترکین برق استان به 357 هزار مشترک رسیده است.

وی در پایان حجم ریالی پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را افزون بر 200 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول