اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

مسابقات قرآن کریم اوقاف چهارمحال و بختیاری دهه کرامت برگزار می‎شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقات استان همزمان با دهه کرامت برگزار می‎شود.

مسابقات قرآن کریم اوقاف چهارمحال و بختیاری دهه کرامت برگزار می‎شود

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم از 26 مرداد ماه آغاز و تا 16 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ یک، دو، پنج، 10، 20 و کل، ترتیل و مفاهیم تخصصی قرآن کریم(از ابتدای قرآن تا پایان سوره نساء) همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت quraniran.ir در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در ادامه هفته دولت را یک فرصت مغتنم برای نقد و اصلاح عملکردهای دولت به شکل صحیح دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با اتکا به تجربه‏‌های ارزشمند اجرایی خویش، کوشیده است با نظارت دقیق بر عملکرد دولت‏مردان و نمایاندن نقاط قوّت و ضعف آنها، با بیان هشدارها، رهنمودها و راه‏کارها، دولت را برای رسیدن به اهداف چشم‌‏اندازی روشن و امیدبخش یاری رساند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره هفته دولت، گفت: اگر یک حکومتی، ارزش‌هایش ارزش‎‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمتگزار بداند، قهرا ملت با اوست و قهرا یک قدرت خارجی نمی‌تواند او را تحت تاثیر قرار بدهد.

طباطبایی تصریح کرد: در کارنامه دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏‌دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است، وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول