اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر دوگنبدان:

رئیس شورای شهر دوگنبدان 12 شهریور انتخاب می‌شود

منتخب اول چهارمین شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: رئیس شورای دور چهارم این شهر، 12 شهریور و همزمان با نخستین روز آغاز به کار شورای جدید تعیین و معرفی می‌شود.

رئیس شورای شهر دوگنبدان 12 شهریور انتخاب می‌شود

محمود اسدپور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب رئیس شورای شهر و شهردار دوگنبدان اظهار داشت: با توجه به آنچه در قانون تعریف شده یک نفر از مجموع 9 نفر اعضای شورای شهر دوگنبدان به عنوان رئیس این شورا انتخاب می‌شود.

انتخاب شهردار دوگنبدان بر اساس تخصص و تجربه است

وی افزود: در 12 شهریورماه و همزمان با نخستین روز آغاز به کار شورای جدید شهر دوگنبدان، رئیس شورای این شهر معرفی می‌شود اما این‌که این مسئولیت به چه کسی واگذار می‌شود بر اساس رای‌گیری اعضا مشخص می‌شود.

این منتخب اول شورای شهر دوگنبدان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر انتخاب شهردار این شهر گفت: قرار است فردی با تعهد، با تجربه، شجاع، امانت‌دار و ترجیحاً از افراد دارای تجربه و تخصص در سطح شهرستان به عنوان شهردار انتخاب و معرفی شود.

اسدپور با بیان این‌که منظور از تخصص، تخصص در رشته‌های عمران، معماری، مدیریت شهرسازی و برنامه‌ریزی شهر است، تاکید کرد: اگر چنین فردی در شهرستان پیدا شود به عنوان شهردار معرفی می‌شود و گرنه به طور قطع از افراد با سابقه و با تخصص دیگر شهرها استفاده می‌شود.

وی متذکر شد: البته در میان اعضای جدید شورای شهر دوگنبدان چند نفر دارای تخصص در رشته‌های عمران و معماری هستند اما به دلیل مشغله‌کاری و عدم تمایل به پذیرفتن مسئولیت شهرداری به احتمال زیاد شهردار از افراد غیر شورا انتخاب می‌شود.

اسدپور در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر بزرگترین نقطه ضعف شورای دور سوم دوگنبدان اظهار داشت: ضمن تشکر از اعضای شورای شهر کنونی دوگنبدان باید بگویم شاید به دلیل محدودیت منابع و خواسته‌های نامحدود، شورای کنونی با وجود تلاش‌های بسیار زیاد از دید مردم موفق نبودند.

منتخب شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: پیامی که مردم در رای خود به شورای جدید دادند این بود که شاید مردم از عملکرد بعضی از اعضای شورای کنونی رضایت نداشتند.

اسدپور تاکید کرد: در برخی از مجامع و محافل شنیده می‌شود که مردم از شوراهای گذشته رضایت کاملی نداشته‌اند که البته ما مبنا را بر نبود منابع مالی و وجود خواسته‌های نامحدود مردم گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول