اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری ملاثانی خبر داد

برپایی اردوهای تابستان برای کودکان و نوجوانان ملاثانی

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاثانی از برپایی اردوهای تابستان برای اعضای این کانون خبر داد.

برپایی اردوهای تابستان برای کودکان و نوجوانان ملاثانی

نعیمه عامری فلیحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ملاثانی با برپایی اردوهای تابستانه زندگی دور از خانه را تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ملاثانی هم‌زمان با ایام تابستان در اردوی یک روزه‌ی فرهنگی و هنری کانون شرکت کردند، افزود: اعضای کودک و نوجوان دختر کانون مرکز ملاثانی به همراه مربیان خود با برپایی یک اردوی یک روزه در شهرستان شوشتر، زندگی دور از خانه را تجربه کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاثانی تصریح کرد: بچه‌ها در این اردو ضمن بازدید از اماکن زیارتی و تاریخی شهر شوشتر در فعالیت‌های اردویی تدارک دیده شده از سوی مربیان کانون ملاثانی نیز شرکت کردند.

وی فعالیت‌های اردویی را یکی از برنامه‌های پرطرفدار در کانون این مرکز معرفی کرد و ادامه داد: مربیان کانون ملاثانی با برنامه ریزی‌های که برای تابستان امسال انجام دادند اردوهایی را برای در کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی برگزار می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را کسب تجربه زندگی دور از خانه برای کودکان و نوجوانان و همچنین آشنایی بچه‌ها با تاریخ و فرهنگ ایرانی اسلامی به خصوص استان خوزستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول