اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

خدمات شهردار و شورای سابق شهر جیرفت ماندگار است

امام جمعه جیرفت گفت: شهردار و شورای اسلامی سابق شهر جیرفت خدمات ارزنده‌ای در این شهر انجام دادند که ماندگار است.

خدمات شهردار و شورای سابق شهر جیرفت ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به آموزه‌های دینی و قرآنی اظهار داشت: به طور کلی برای تمام افراد فرصت‌هایی پیش می‌آید که باید استفاده مناسب و صحیح از آن داشته باشند.

وی با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت‌ها افزود: هنرمند کسی است که بتواند از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده و زمینه استفاده از آن را برای دیگران نیز فراهم کند.

عسکری از جمله فرصت‌های طلایی و ارزشمند را انجام مسئولیت ذکر و تصریح کرد: امام صادق (ع) فرمودند که «کسی که یک حاجت از برادر دینی خود را برآورده کند، عمل او بسیار بهتر از انجام طواف خانه خداوند است».

این مقام مسئول با بیان اینکه فرصت خدمت‌رسانی به مردم برای مدیران فراهم است، ابراز داشت: آنان باید تلاش کنند تا گره از مشکلات مردم باز کرده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

امام جمعه جیرفت اصل و اساس خدمت به مردم را عشق و علاقه به آنها دانست و گفت: مسئولان باید صرف نظر از مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی مذهبی ارباب‌رجوع‌ها به آنان خدمت کنند و این فرصت‌ها را غنیمت بدانند.

عسکری بیان داشت: اغلب در جریان‌های سیاسی به ویژه انتخابات پرونده خدمت افراد بسته شده و برای دیگران فرصت خدمتگزاری فراهم می‌شود که باید تلاش کنند تا از آن نهایت استفاده را در راه رضای خداوند و مخلوق وی ببرند.

وی با تقدیر از عملکرد شهردار و شورای اسلامی سابق شهر جیرفت اذان داشت: این شورا خدمات ارزنده‌ای در جیرفت انجام داده که ماندگار است و امیدواریم که اعضای جدید شورای اسلامی نیز به سوگند خود وفادار بمانند.

عسکری با بیان اینکه شور و مشورت جایگاه فاخری در اسلام دارد، خاطر نشان کرد: خداوند پیامبر (ص) را امر به مشورت کرده است تا با فکر و اندیشه مردم بتوانند به نظام اسلامی خدمات‌دهی مناسب کنند.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول