اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خمین:

استقرار اورژانس جاده‌ای در محور کمره ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین خواستار استقرار اورژانس جاده‌ای در محور کمره این شهرستان شد.

استقرار اورژانس جاده‌ای در محور کمره ضروری است

سید مهدی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در دومین نشست اعضای شورای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: بیش از دو سال از زمان احداث محل استقرار اورژانس جاده‌ای در بخش کمره می‌گذرد، اما متاسفانه هنوز این محل تجهیز نشده و امکانات لازم برای امدادرسانی در آن استقرار نیافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سرعت در امر امدادرسانی ایجاد یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در محل دربند بخش کمره از ضروریات است که از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به تحقق این مهم اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین همچنین بر لزوم اجرای هر چه سریع‌تر عملیات راهسازی محور خمین محلات و خمین شازند تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به حوادث متعددی که در این دو محور رخ می‌دهد و طی آن عده‌ای بسیاری از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده‌ و یا دچار نقص عضو شده‌اند، تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها که مدت‌ها است به حال خود رها شده، امر بسیار مهمی است که می‌طلبد مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیگیری جدی‌تری نسبت به جذب اعتبارات لازم داشته باشند.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت شهر قورچی‌باشی گفت: با اینکه بیش از یک دهه از ارتقاء این منطقه به شهر می‌گذرد، هنوز مردم برای پیگیری امور اداری خود به دلیل نبود نمایندگی ادارات دچار مشکل هستند که لازم است در زمینه استقرار نمایندگی ادارات در این شهر چاره‌اندیشی شود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در این شهر تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین با انتقاد از نبود نظارت دقیق بر عملکرد خانه‌های بهداشت روستایی اظهار کرد: متاسفانه بارها مشاهده شده خانه‌های بهداشت روستایی از انجام وظایف محوله خودداری کرده و در انجام یک تزریقات که ابتدایی‌ترین کار آنها به شمار می‌رود، خودداری می‌کنند.

ساداتی اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که موجب نارضایتی روستاییان شده این است که شرکت آب و فاضلاب در روستاها بعد از انجام پروژه‌ها، نسبت به ترمیم خرابی‌ها اقدام نکرده و آنها را به حال خود باقی می‌گذارند که این موجب نارضایتی شدید اهالی برخی از روستاها شده است.

وی در پایان خواستار تجمیع اهالی روستا برای دریافت مطلوب‌تر خدمات شد.

انتهای پیام/87003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول