اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس خبر داد

دعوت 3 هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از دعوت 3 بازیکن تیم هندبال ساحلی خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی خبر داد.

دعوت 3 هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

بهرام عزیز‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تیم هندبال ساحلی جوانان شرکت زغال‌سنگ طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور اعزام شد.

وی افزود: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد و در این رقابت‌ها 10 تیم از استان‌های مطرح کشور از 11 آذرماه جاری به میزبانی بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس ادامه داد: تیم هندبال ساحلی خراسان جنوبی که برای نخستین‌بار در این مسابقات حضور داشت با تیم‌های مدعی سپاهان، بوشهر، کیش و ساری هم‌گروه شد.

عزیززاده تصریح کرد: تیم هندبال ساحلی خراسان جنوبی در بازی نخست خود به مصاف تیم سپاهان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم سپاهان را مغلوب کند.

وی گفت: تیم هندبال ساحلی خراسان جنوبی در بازی دوم خود در مقابل تیم کیش به میدان رفت که در یک بازی پایاپای توانست تیم رقیب را با نتیجه دو بر یک از دور خارج کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس به اخراج مربی و سه ورزشکار تیم هندبال ساحلی خراسان جنوبی توسط کادر داوری اشاره کرد و افزود: تیم زغال سنگ طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در بازی سوم خود به مصاف تیم میزبان رفت که تیم بوشهر توانست به دو امتیاز این بازی دست یابد.

عزیززاده یادآور شد: تیم‌های سپاهان و بوشهر با کسب شش امتیاز و برتری در گیم‌شماری به مرحله نهایی راه پیدا کردند و تیم زغال سنگ طبس خراسان جنوبی در رده سوم ایستاد و از ادامه مسابقات بازماند.

وی خاطرنشان کرد: تیم هندبال ساحلی جوانان شرکت زغال سنگ طبس با درخشش در روز اول و شکست تیم مدعی سپاهان که مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، مربی و کادر فنی تیم ملی را مجاب کرد تا ضمن اذعان به توان جوانان خراسان جنوبی از حضور حداقل سه بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان کشور خبر دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: در پایان نخستین دوره از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور سلمان حسینی سنگربان جسور تیم زغال سنگ طبس، حمیدرضا رجایی و احمدرضا بعثتی به اردوهای ادواری تیم‌های ملی هندبال سالنی و ساحلی جوانان کشور دعوت شدند.

عزیززاده گفت: در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور تیم سپاهان بر سکوی قهرمانی ایستاد، بوشهر نایب قهرمان شد و تیم نجف‌آباد اصفهان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/69014/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول