اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس خبر داد

املاک اسکان بر سکوی قهرمانی مسابقات والیبال "جام فجر" بانوان طبس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از برگزاری مسابقات والیبال بانوان "جام فجر" این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات هفت تیم شرکت داشتند که املاک اسکان در جایگاه نخست ایستاد.

املاک اسکان بر سکوی قهرمانی مسابقات والیبال "جام فجر" بانوان طبس

بهرام عزیز‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات والیبال"جام فجر" بانوان شهرستان طبس برگزار شد.

وی اذعان داشت: در این مسابقات هشت تیم والیبال املاک اسکان، بسیج خواهران، آموزش و پرورش، خانه کارگر، عشق‌آباد، دیهوک، پیشکسوتان و آشپزخانه الغدیر در دو گروه چهار تیمی از هشتم بهمن‌ماه جاری به مدت  هفت روز در سالن ورزشی شهید کاظمیان طبس به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس بیان کرد: با انجام 16 بازی در مرحله گروهی مسابقات والیبال جام فجر والیبال بانوان از گروه(الف) تیم‌های خانه کارگر و عشق‌آباد و از گروه(ب) نیز تیم‌های والیبال املاک اسکان و بسیج خواهران به دور نیمه نهایی صعود کردند.

عزیززاده مقدم به برگزاری مسابقات نیمه نهایی مسابقات والیبال جام فجر بانوان طبس اشاره و تصریح کرد: در بازی نخست مرحله نیمه نهایی تیم خانه کارگر به مصاف بسیج خواهران رفت که موفق شد با شکست 2 ست متوالی با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 22 تیم بسیج خواهران را زمین‌گیر کند.

وی ادامه داد: در دومین بازی از دور نیمه نهایی مسابقات والیبال جام فجر بانوان طبس 2 تیم عشق‌آباد و املاک اسکان در مقابل هم صف‌آرائی کردند که تیم عشق‌آباد در 2 گیم پی در پی با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 23 بازی را به رقیب واگذار کرد.

خانه کارگر حریف املاک اسکان نشد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  طبس خاطرنشان کرد: دیدار فینال مسابقات والیبال جام فجر بانوان طبس بین تیم‌های املاک اسکان و خانه کارگر برگزار شد که با نتیجه 2 بر صفر به سود املاک اسکان پایان یافت و این تیم توانست قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه تیم والیبال خانه کارگر در جایگاه دوم مسابقات والیبال جام فجر بانوان طبس ایستاد به بازی رده‌بندی این مسابقات اشاره کرد و گفت: در بازی رده‌بندی 2 تیم والیبال بسیج خواهران و عشق‌آباد به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بسیج خواهران توانست با نتیجه 2 بر یک پیروز و از سد حریف بگذرد و مقام سومی مسابقات را بدست آورد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول