اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

راه‌اندازی مرکز اسناد مازندران با حضور معاون رئیس جمهور/ پرداخت سرانه ویژه به ساری

فرماندار ساری از راه‌اندازی مرکز اسناد مازندران در آینده نزدیک با حضور معاون رئیس جمهور در ساری خبر داد.

راه‌اندازی مرکز اسناد مازندران با حضور معاون رئیس جمهور/ پرداخت سرانه ویژه به ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جواد واحدی عصر امروز در جلسه استاندار مازندران با اصناف شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر شاهد توسعه در مرکز مازندران هستیم.

وی تصریح کرد: استاندار مازندران نگاه ویژه به مرکز استان مازندران دارد و در همین ارتباط دستور ایجاد ستاد راهبردی مرکز استان مازندران را صادر کرد.

فرماندار ساری بیان داشت: ستاد راهبردی ساری با هدف توسعه مرکز استان در بحث‌ گردشگری، عمرانی، گردشگری و کشاورزی شکل گرفت.

وی افزود: قبل از تشکیل این ستاد اطلاعات جامع از قابلیت‌ها و کمبودهای مرکز مازندران در دسترس نبود که ابعاد مختلف توسعه برای ساری تعریف شود که با ایجاد این ستاد مشکلات و قابلیت‌های مرکز استان در حال شناسایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری از راه‌اندازی سازمان جدید در مرکز مازندران خبر داد و گفت: قرار است مرکز اسناد مازندران با حضور معاون رئیس جمهور در آینده نزدیک در ساری به  بهره‌برداری برسد.

واحدی به کمک مردم ساری در بحران برف غرب مازندران اشاره کرد و گفت: اصناف شهرستان ساری در زمان بحران ورود بسیار خوبی داشتند و پشتوانه بسیار خوبی برای مردم غرب استان بودند.

این مسئول از برنامه‌ریزی استاندار مازندران برای پرداخت سرانه ویژه به مرکز استان مازندران خبر داد و گفت: سرانه اعتباری شهرستان ساری با شهرستان‌های دیگر یکی بود که در این ارتباط مردم مرکز مازندران به دلیل ارائه خدمات استانی دچار مشکلاتی می‌شدند که با تدابیر استاندار مازندارن و اختصاص اعتبار ویژه به مرکز استان برخی از مشکلات مردم ساری رفع شود.

واحدی ایجاد سایت نمایشگاهی برای ساری را یک ضرورت اساسی اعلام کرد و گفت: در برپایی نمایشگاه در ساری دچار مشکل جدی هستیم.

وی بیان داشت: 11 هکتار زمین برای ایجاد مرکز نمایشگاهی در ساری دیده شد که پروانه ساخت برای ایجاد این مرکز نمایشگاه نیز صادر شد که به‌زودی مرکز نمایشگاهی در ساری کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل فعلی اصنافی که قصد برپایی نمایشگاه دارند از توانایی بخش خصوصی که در این ارتباط اعلام آمادگی کرد می‌توانیم بهره‌برداری کنیم.

وی در پایان به بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه در کشور اشاره کرد و گفت: اصناف برای اجرای بهتر مرحله دوم هدفمندی یارانه می‌توانند کمک کار مناسبی برای دولت باشند.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول