اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:

13 بیمارستان و درمانگاه خوزستان مجهز به ایستگاه مطالعه هستند

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در استان تا پیش از آغاز فاز ششم در 13 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی ایستگاه مطالعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

13 بیمارستان و درمانگاه خوزستان مجهز به ایستگاه مطالعه هستند

منصور کوهی‌رستمی در حاشیه افتتاح ایستگاه مطالعه مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: پس از گذشت بیش از یک سال از طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه، 570 ایستگاه در کل کشور تا فاز ششم به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: در کل کشور 250 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی دارای ایستگاه مطالعه هستند که نسبت به مکان‌های عمومی دیگر بیشترین مکان استقرار ایستگاه مطالعه را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان نیز تا پیش از آغاز فاز ششم در 13 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی ایستگاه مطالعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: استقبال خوب و چشمگیر بیماران، همراهان، پزشکان و پرستاران، انگیزه همکارانم را در راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دوچندان کرده است.

کوهی‌رستمی خاطرنشان کرد: تاکنون 193 هزار جلد کتاب در 16 ایستگاه مطالعه به امانت رفته و حدود 27 هزار جلد آن برگشت داده شده است.

وی با بیان اینکه امروز نخستین ایستگاه شهرستان مسجد سلیمان را در بیمارستان شفا راه‌اندازی کردیم، افزود: برای ایستگاه بیمارستان شفا، 10 هزار جلد کتاب در نظر گرفته شده و در صورت نیاز قابل افزایش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیمارستان شفا نخستین ایستگاه مطالعه شهرستان مسجدسلیمان، چهاردهمین مرکز درمانی دارای ایستگاه مطالعه و سی و سومین ایستگاه مطالعه استان خوزستان است.

انتهای پیام/72001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول