اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب سوادکوه:

روستاهای سوادکوه آماده پذیرش مهاجرت معکوس هستند

بخشدار زیراب سوادکوه گفت: بخش زیراب سوادکوه آماده میزبانی از مهاجرت معکوس به شهر و روستاهای این بخش است.

روستاهای سوادکوه آماده پذیرش مهاجرت معکوس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی صبح امروز در بازدید از روستاهای دهستان کسلیان با اشاره به آمادگی بخش زیراب برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: جاده‌های دهستان کسلیان برای عبور و مرور آسان آماده‌سازی شده است.

بخشدار زیراب سوادکوه با بیان اینکه دهستان کسلیان به عنوان بزرگترین دهستان بخش زیراب دارای 65 کیلومتر جاده اصلی و فرعی است، افزود: حدود 90 درصد از مسیرهای این دهستان آسفالت و 10 درصد بقیه هنوز آسفالت نشده است.

سمیعی با یادآوری اینکه خدمات ارائه شده به روستاها با همکاری و همراهی ادارات و نهادهای مختلف تداوم خواهد یافت، خاطرنشان کرد: آسفالت 90 درصد از روستاهای بخش زیراب سوادکوه به برکت خون شهدا و نظام اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه راه روستایی سوخته سرا و ولیلا و لولاک و ولیلا هنوز آسفالت نشده است، تصریح کرد: بخش زیراب سوادکوه آماده میزبانی از مهاجرت معکوس به شهر و روستاهای این بخش است.

بخشدار زیراب سوادکوه با بیان اینکه فعالیت‌های هشت ماهه بخشداری تازه تاسیس زیراب در مسیر توسعه روستاها و افزایش خدمات به آنان بوده است از همکاری و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول