اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۱۲۰

«کمیسیون انتخابات افغانستان»: آمار مراکز مسدود رأی‎دهی افزایش یافته است

رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با اعلام آخرین فهرست مراکز رأی‎دهی اظهار داشت: آمار مراکز مسدود رأی‎دهی در روز انتخابات افغانستان افزایش یافته است.

«کمیسیون انتخابات افغانستان»: آمار مراکز مسدود رأی‎دهی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «ضیاء الحق امرخیل» رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان امروز (یکشنبه) در نشست خبری در کابل اعلام کرد که 352 مرکز رأی‎دهی دیگر نیز به مراکز مسدود رأی‎دهی اضافه شده است.

امرخیل افزود: بر اساس آماری که چندی پیش این کمیسیون اعلام کرد، 396 مرکز رأی‎دهی در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان مسدود بود اما هم‎اکنون این آمار به 748 مرکز رسیده است.

به گفته وی، دلیل اصلی مسدود باقی ماندن این مراکز رأی‎دهی در روز انتخابات صعب‎العبور بودن راه‎ها، عدم تأمین امنیت و کمبود جمعیت آن مناطق است.

امر خیل در پایان گفت که قرار است 6423 مرکز رأی‎دهی در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان در سراسر این کشور باز باشد.

بر اساس تقویم از پیش تعیین شده این کمیسیون، قرار است انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تا کمتر از یک هفته دیگر برگزار شود اما با این وجود ناامنی و مداخله کشورهای خارجی بزرگترین مشکلات فراروی آن برشمرده می‎شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول