اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۱۲۲

«کمیسیون انتخابات افغانستان»: نتایج انتخابات هر چه باشد باید پذیرفته شود

همزمان با ابراز نگرانی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان از امکان و احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، مسؤولان کمیسیون مستقل انتخابات این کشور از این نامزدها خواست نتایج انتخابات را هر چه باشد، بپذیرند.

«کمیسیون انتخابات افغانستان»: نتایج انتخابات هر چه باشد باید پذیرفته شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، در حالی که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان از احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده ابراز نگرانی کرده‎اند، کمیسیون مستقل انتخابات این کشور از تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری خواست تا نتایج انتخابات را هرچه باشد بپذیرند.

«ضیاء الحق امرخیل» رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در تازه‎ترین اظهارات خود از کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان خواست تا با درنظرگیری شرایط فعلی و دشواری‎های فراروی شهروندان این کشور به آراء مردم احترام بگذارند و نتایج انتخابات را هرچه باشد بپذیرند.

وی روز گذشته در جمع خبرنگاران در کابل گفت: یک کرسی ریاست جمهوری است و 8 کاندیدایی که برای احراز این کرسی با هم رقابت می‎کنند و سرانجام یکی از آنان پیروز خواهد شد.

وی افزود: نباید این طور شود که اگر کاندیدایی پیروز نشد بگوید که تقلب صورت گرفت و اگر برنده شد بگوید که انتخابات شفاف بود.

امرخیل همچنین از نامزدهای ریاست جمهوری خواست تا از هواداران خود بخواهند از هر نوع تقلب بپرهیزند.

وی هشدار داد در صورتی‎که مشخص و ثابت شود که آرای تقلبی در صندوق یکی از کاندیداها ریخته شده است، تمامی آرای آن صندوق باطل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول