اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تکریم از مادران و همسران شهدا صورت گرفت

تجلیل فنی و حرفه‌ای کردستان از مادران شهدا

مسئولان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کردستان به همراه معاون استاندار به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(س) و تکریم از مادران و همسران شهدا، از مادران شهدا تجلیل کرد.

تجلیل فنی و حرفه‌ای کردستان از مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)وروز تکریم از مادران و همسران شهدا، عصر امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به همراه جمعی از مسئولین بنیاد شهید شهرستان و کارکنان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از خانواده‌های معظم شهید فریدون گواهی و شهیده شمسی فاتحی‌کرجو دیدار و تجلیل کردند.

علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در حاشیه این بازدید گفت: یاد شهدا را کسی نمی‌تواند از دل این ملت بزداید و خانواده معزز شهدا چشم و چراغ این ملتند.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان  تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا را یکی از وظایف مسئولین دولت برشمرد و خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولین استانی به یادگاران این بزرگمردان هشت سال دفاع مقدس شد.

سیدجمیل احمدی گفت: همسران و مادران شهدا از صبورترین بانوان کشورند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان نهال انقلاب شکوهمند اسلامی را به درختی تناور مبدل کرده‌اند.

در ادامه این دیدار به رسم یادبود و پاسداشت خانواده معظم شهدا با اهداء لوح تقدیر از خانواده‌های محترم شهید فریدون گواهی و شهیده شمسی فاتحی‌کرجو تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است شهید فریدون گواهی در چهارم خردادماه67 در مناطق جنگی قصرشیرین و شهیده شمسی فاتحی‌کرجو در بیست و هشتم آبان ماه 60 در شهر سنندج به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/79002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول