اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

جنگ رسانه‌ای علیه رئیس جمهور برزیل شدت گرفت

یک روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی اعلام کرد که جنگ رسانه‌ای علیه «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی و نامزد انتخاباتی حزب کارگران شدت یافته است.

جنگ رسانه‌ای علیه رئیس جمهور برزیل شدت گرفت

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «رناتو روایی» روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی برزیلی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد در حالی که کمتر از 2 روز به انتخابات ریاست جمهوری برزیل زمان باقی مانده، حملات رسانه‌ای حزب راست برزیل علیه «دیلما روسف» رئیس جمهور کنونی و نامزد انتخاباتی حزب کارگران این کشور به عنوان راهبردی برای از بین‌بردن تاثیر سیاست‌های اجتماعی رواج یافته طی دولت وی تشدید یافته‌اند.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد که در ماه‌های اخیر و پس از عبور از لحظات سخت جام جهانی فوتبال که در ماه ژوئن سال جاری (خرداد و تیر 93) در برزیل برگزار شد، جنگی رسانه‌ای علیه «دیلما روسف» به راه افتاده است.

وی که احتمال می‌دهد انتخابات با حضور«روسف» و «مارینا سیلوا» نامزد حزب سوسیالیست یا «آئسیو نوس» نامزد حزب سوسیال دموکراسی به دور دوم کشیده شود، اطمینان دارد که رئیس جمهور فعلی برزیل مورد حمله حزب راست این کشور قرار می‌گیرد، آن‌ها این حملات را بر پایه رسوایی‌های فسادی یک شرکت نفتی برزیلی انجام می‌دهند که «پائولو روبرتو کوستا» مدیر سابق عرضه این شرکت دولتی نیز در آن درگیر بود.

«روسف» روز یکشنبه گذشته با انتقاد از اتهامات اپوزیسیون برزیل هشدار داد که کشورش نمی‌خواهد به عقب بازگردد.

به گزارش فارس،‌ براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته «دیلما روسف» رئیس جمهور و نامزد حزب کارگران برزیل بیشترین آمار آراء را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور کسب کرده و در 4 سال آینده نیز منصب ریاست جمهوری خود را حفظ خواهد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری برزیل در تاریخ 5 اکتبر سال جاری (13 مهر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول