اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انتقاد رئیس‌جمهور سابق برزیل از سیاست یک بام و دو هوای حزب سوسیال ـ دموکرات

رئیس‌جمهور سابق برزیل سیاست یک بام و دو هوا و اظهارات حزب سوسیال ـ دموکرات را در خصوص برنامه‌های اجتماعی «دیلما روسف» به شدت مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد رئیس‌جمهور سابق برزیل از سیاست یک بام و دو هوای حزب سوسیال ـ دموکرات

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»،  «لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس جمهور سابق برزیل و رهبر حزب کارگران این کشور طی مصاحبه‌ای با مجله «کارتا کاپیتال»، سیاست یک بام و دو هوای حزب سوسیال دموکرات برزیل را در ارزیابی برنامه‌های اجتماعی وی که توسط «دیلما روسف» رئیس جمهور کنونی این کشور نیز ادامه یافته‌ مورد انتقاد قرار داد.

«لولا» در این خصوص خاطرنشان کرد: زمانی که دولت حزب سوسیال دموکرات، تحصیل در خارج از کشور را از لحاظ مالی تامین می‌کرد این امر موضوعی قابل قبول و فوق‌العاده به حساب می‌آمد! اما وقتی دولت حزب کارگران یعنی دولت فعلی صندوقی ایجاد کرد برای اینکه به کودکان فقیر کمک کند تا از گرسنگی جانشان را از دست ندهند، این کار  از دید آنها نوعی اقدام خیریه‌ای و در راستای افزایش بی‌خانمانی تلقی می‌شود.

رئیس جمهور سابق برزیل تصریح کرد که دولت کنونی با برنامه‌های اجتماعی مختلف همانند بورس خانواده به بخش‌های مختلف اجتماعی نفع‌رسانی کرده‌، به عنوان مثال با اعتبارهای روستایی به کشاورزان کوچک، و با قانون عمومی شرکت خرد و متوسط به کارآفرینان کوچک کمک کرده است.

وی همچنین اشاره کرد که مطالعه اخیر انجمن ملی مجریان امور مالی، مدیریتی و حسابداری نشان می‌دهد که تامین اعتبار در برزیل بین سال‌های 2004 تا 2014 به میزان 500 درصد افزایش داشته است. 

به گزارش فارس، «دیلما روسف» از حزب کارگران و «آئسیو نوس» از حزب سوسیال دموکرات برزیل به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان 93) برگزار خواهد شد راه یافتند.

دیوان عالی انتخابات برزیل اعلام کرد که دوشنبه گذشته با شمارش 100 درصد آرا مشخص شد که «روسف» 41.59 درصد و «نوس» 33.55 درصد از آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که «مارینا سیلوا» با کسب 21.32 درصد از آرا از رقابت در دور دوم انتخابات حذف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول