اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تخفیف 10 تا 25 درصدی بلیت برخی قطار‌های مسافری تا 30 دی‌ماه

شرکت قطار‌های رجاء در بلیت مسیرهای رفت و برگشت خطوط ریلی، برای ۲۹ قطار مسافری خود تا ۳۰ دی‌‌ماه‌ تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال کرده است.

تخفیف 10 تا 25 درصدی بلیت برخی قطار‌های مسافری تا 30 دی‌ماه

‌به گزارش خبرگزاری فارس طبق اعلام روابط عمومی رجاء، ‌در راستای سیاست‌های دولت و به منظور کسب سهم بیشتر حمل و نقل ریلی از جابه‌جایی مسافر که با هدف مدیریت بازار تقاضا و جذب بیشتر مسافر و حفظ وفاداری آنها است، این شرکت ریلی ‌در بلیت مسیرهای رفت و برگشت خطوط ریلی، برای 29 قطار مسافری خود از 8 آذر تا 30 دی‌ سال جاری تخفیف 10 تا 25 درصد اعمال کرده است.

‌علاوه بر این‌ تخفیف ویژه‌‌ 30 درصدی در بهای بلیت قطار 4 تخته لوکس پلور سبز شیراز – مشهد و بالعکس، و با در نظر گرفتن نوع مسافران قطار دوطبقه‌‌ صبا تهران – زنجان که اغلب دانشجویان و کارمندان هستند، در مسیر رفت و برگشت تخفیف 10 تا 25 درصد اعمال شده است.

به منظور افزایش سهم حمل و نقل ریلی از حمل و نقل عمومی و کاهش مصرف سوخت و انرژی، شرکت رجاء علاوه بر افزایش تعداد قطارهای حومه‌‌ا‌ی، اقدام به کاهش قیمت بلیت این قطارها و دیگر قطارهای مسیرهای ریلی کرده است.

‌هم اکنون قیمت بلیت در مسیرهای تهران - کرج  از 1500 تومان به 1000 تومان، تهران - ورامین از 2000 تومان به 1500 تومان و مسیر تهران- پیشوا از 2000 تومان به 1500 تومان کاهش یافته است.

‌با توجه به سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر‌ افزایش قطارهای حومه‌‌ای، در سال‌جاری تعداد این قطارها در مسیر تهران - کرج از یک قطار به چهار قطار، تهران - قم به سه قطار و تهران - پیشوا به دو قطار افزایش یافته است.

‌طبق برنامه زمان‌بندی انجام شده متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء http://ticket2.raja.ir  و یا مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت و بهره‌مندی از تخفیفات ذکر شده اقدام کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول