اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
در آستانه برگزاری انتخابات صورت گرفت

ادعای نظربایف از رضایت 93 درصدی مردم قزاقستان از اوضاع جاری

رئیس جمهور قزاقستان در آستانه برگزاری انتخابات قزاقستان گفت: بیش از 93 درصد قزاقستانی‌ها از وضعیت امروز قزاقستان راضی هستند.

ادعای نظربایف از رضایت 93 درصدی مردم قزاقستان از اوضاع جاری

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در بیشکک و به نقل از خبرگزاری «کازینفروم»، «نورسلطان نظربایف» رئیس جمهور قزاقستان در بیست‌ودومین جلسه «مجمع خلق قزاقستان» اظهار داشت که بیش از 93 درصد قزاقستانی‌ها از وضعیت امور در کشورشان راضی هستند.

رئیس جمهور قزاقستان گفت که به تازگی یکی از شرکت‌های نظرسنجی در انگلیس مطالعات مستقلی را در سراسر قزاقستان در خصوص خلق و خوی شهروندان قزاقستان انجام داد که با توجه به نتایج این پژوهش مشخص شد، بیش از 93 درصد از قزاقستانی‌ها از وضعیت امور کشورشان راضی هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به مصونیت مردم قزاقستان در قبال افراط‌گرایی تصریح کرد: به شدت با هرگونه تحرکات جریان افراط برخورد خواهد شد.

نظربایف در ادامه با اشاره به نقش فعال «مجمع خلق قزاقستان» همراهی این نهاد را در انجام اقدامات پیشگیرانه برای حفظ جامعه این کشور در برابر چالش‌های پیش‌رو، مهم خواند.

رئیس جمهور قزاقستان افزود: در این خصوص باید برای مجمع خلق قزاقستان یک برنامه خاص به منظور مشارکت در اجرای سیاست داخلی کشور و بسیج تمام گروه‌های قومی جهت مقابله با چالش‌های پیچیده ملی، تدوین گردد ضمن آنکه نیاز است تا تحت نظر این مجمع یک برنامه ملی با عنوان «کشوربزرگ- خانواده بزرگ» سازماندهی شود.

امروز بیست‌ودومین نشست «مجمع خلق قزاقستان» در شهر «آستانه» و با حضور بیش از 1500 نفر از جمله اعضای این مجمع، رؤسای ملی و منطقه‌ای انجمن‌های قومی و فرهنگی، نمایندگان مجلس، سران نهادهای اجرایی مرکزی، احزاب سیاسی، سازمان‌های مذهبی، سازمان‌های غیردولتی، دیپلمات‌های خارجی، رؤسای دانشگاه‌ها، نمایندگان جوامع علمی، روشنفکران و رسانه‌ها، برگزار شد.

سخنان نظربایف در حالی است که وی 2 روز آینده باید برای پنجمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور با دو نامزد دیگر رقابت کند.

به گفته کارشناسان، نظربایف در این انتخابات، با رای قاطع به پیروزی دست خواهد یافت.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قزاقستان، ششم اردیبهشت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول