اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی با جدیدترین شیوه‌های درمان عوارض بیماری تالاسمی صورت گرفت

گردهمایی متخصصان 5 دانشگاه علوم پزشکی کشور در شیراز

خبرگزاری فارس: متخصصان و کارشناسان پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور در سمینار تالاسمی، عوارض و درمان آن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با جدیدترین شیوه‌های درمان عوارض بیماری تالاسمی آشنا شدند.

گردهمایی متخصصان 5 دانشگاه علوم پزشکی کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس اداره امور بیماری‌های خاص دانشگاه شیراز اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب‌های آموزش تالاسمی کشور برای استان‌های همجوار است و در همین راستا سمینار دو روزه «جدیدترین شیوه‌های درمان عوارض بیماری تالاسمی» با حضور متخصصان کودکان و داخلی، پزشکان عمومی و پرستاران دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد توسط اداره امور بیماری‌های خاص معاونت درمان شیراز برگزار شد.

علیرضا صحراگرد افزود: طی این برنامه بازآموزی اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی شیراز جدیدترین شیوه‌های درمان عوارض بیماری تالاسمی را به بحث و گفت‌وگو گذاشتند.

رئیس اداره امور بیماری‌های خاص دانشگاه شیراز ابراز داشت: آموزش مداوم همکاران مرتبط با تالاسمی با هدف ارتقای رسیدگی به وضع درمان عوارض و کنترل بیماری در مبتلایان به تالاسمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صحراگرد اضافه کرد: پیگیری، درمان و کنترل بیماران مبتلا به تالاسمی جزو اهداف اداره امور بیماران خاص و پیوند است و به‌طور مستمر انجام می‌گیرد و امیدواریم که با ارتقای سطح آموزش، کیفیت رسیدگی به وضع درمانی بیماران بهبود یابد.

وی متذکر شد: این سمینار بر اساس اهداف وزارت  بهداشت و درمان برگزار و اطلاعات آموزشی در قالب مولتی‌مدیا در اختیار شرکت ‌کنندگان گذاشته شد و برای نخستین بار به منظور بررسی میزان اطلاعات شرکت‌کنندگان و تاثیر آموزش‌ها، از حاضران قبل از شرکت در سمینار تست پیش‌آزمون به صورت اینترنتی به عمل آمد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول