اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر چمران ماهشهر:

جامعه جهانی سکوت مرگبار خود را بشکند

امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: جامعه جهانی سکوت مرگبار خود در برابر جنایات خونبار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را بشکند.

جامعه جهانی سکوت مرگبار خود را بشکند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان چمرانی اظهار کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی امروز برگ زرین دیگری را در تاریخ جهان اسلام رقم زد.

وی تصریح کرد: مردم با درک عمیق از شرایط امروز جهان اسلام و جنایاتی که امروز در غزه رقم می‌خورد پرشورتر از همیشه به صحنه آمدند تا ندای مظلومیت فلسطینیان را به گوش جامعه جهانی برسانند.

امام جمعه شهر چمران ماهشهر ادامه داد: جامعه جهانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند در مقابل جنایات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند و صدایی از مدعیان دفاع از حقوق بشر به گوش نمی‌رسد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متأسفانه سران کشورهای عربی و اسلامی نیز در این سکوت مرگ‌بار با جامعه جهانی همراهی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این سکوت هرچه زودتر باید شکسته شود، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه امروز به جامعه جهانی فهماند که بیش از این نمی‌توانند به سکوت خود ادامه دهند چراکه ملت‌های جهان بیدار و آگاهند.

امام جمعه شهر چمران ماهشهر در پایان با تأکید بر لزوم ایجاد انسجام بین مسلمانان، افزود: تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی ایجاد اتحاد و همدلی بین امت‌های اسلامی است و چنانچه این اتحاد به تحقق برسد نامی از این رژیم جعلی روی زمین باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/72016/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول