اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک خبر داد

قهرمانی بانوان کاراته کار اندیمشک در مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک از قهرمانی بانوان کاراته کار این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشوری سبک کیوکوشین خبر داد.

قهرمانی بانوان کاراته کار اندیمشک در مسابقات قهرمانی کشور

یاسر رحیم خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: بانوان کاراته کار این شهرستان مقام اول مسابقات کشوری سبک کیوکوشین ماتسوشیما را که در استان اصفهان برگزار گردید به دست آوردند.

وی افزود: مسابقان کاراته بانوان سراسر کشور در مجموعه ورزشی امام علی (ع) اصفهان برگزار گردید که تیم اندیمشک با شکست رقبای خود و کسب بیشترین امتیاز مقام اول کشور را در این رشته از آن خود کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک اضافه کرد: در رده سنی نونهالان ستایش می‌رعالی، یاسمن موسوی، ستایش شکری، مهسا رضایی، مهدیس جورمهر و زهرا رضایی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز نگین خیری، فاطمه مریدان، شهربانو حسینی، سحرامرعلی، مریم بهمنی، عاطفه لطفی، دلارام شریفی، عاطفه رحمانی، مرضیه حسینی، مونس معافی، ریحانه مرادی، زیبا حاجی وند و مونا لطفی فر با شکست حریفان خود و کسب بیشترین امتیاز عناوین اول تا سوم در بخش کاتا و کمیته را به خود اختصاص دادند.

رحیم خانی خاطر نشان کرد: در مجموع در این مسابقات تیم بانوان کاراته اندیمشک 19 مدال شامل پنج مدال طلا، 10 نقره و چهار برنز را به دست آورد.

وی در پایان افزود: در این مسابقات خانم‌ها مونا دوستی، آرزو سعادتی و حدیث بیرانوند به عنوان دوار و آسیه سعادتی، مینا بیرانوند و آنیتا بیرانوند این تیم را به عنوان مربی همراهی کردند.

انتهای پیام/72020/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول