اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان مطرح کرد

مدارس صدرا تقویت‌کننده بنیه معرفتی و اعتقادی نسل جوان کردستان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان مدارس صدرا را تقویت‌کننده بنیه معرفتی و اعتقادی نسل جوان کردستان دانست.

مدارس صدرا تقویت‌کننده بنیه معرفتی و اعتقادی نسل جوان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان دخترانه صدرای قروه، با اشاره به نگاه دلسوزانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به کردستان، گفت: مجموعه فرمایشات ایشان در سفر به شهرستان‌های مختلف استان و نشست‌های گوناگون، نقشه راه استان در همه کارها و ابعاد است و همه باید استراتژی خود را برمبنای آن تعیین کنند.

وی تصریح کرد: این فرمایشات با نگاهی هوشمندانه به همه اقتضائات و ویژگی‌های استان فرهنگی کردستان بیان شده است و از این رو چراغ راه همه ماست.

وی مدارس صدرا را از الزامات زیرساخت فرهنگی در حوزه معارف دینی دانست و افزود: سفر مقام معظم رهبری پایه‌گذار تقویت بنیه معرفتی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان استان شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان، با اشاره به اینکه در سفر معظم‌له چندین طرح عمرانی در بخش تبلیغات اسلامی مصوب شد، اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها مدارس صدرا بود که در بیجار و قروه به عنوان دو شهرستان خاص در کردستان به تصویب رسید و امروز دومین مدرسه صدرای دخترانه در قروه بهره‌برداری می‌شود.

صفی‌یاری افزود: دو مدرسه پسرانه هم تا پایان امسال تکمیل شده و از سال آینده دانش‌آموز پذیرش خواهد کرد.

به گفته صفی‌یاری، یکی دیگر از زیرساخت‌های فرهنگی که در سفر مقام معظم رهبری به کردستان محقق شد، احداث مجتمع‌های فرهنگی نور بود که از 9 مجتمع تاکنون 6 واحد بهره‌برداری و مجتمع‌های مریوان، سروآباد و سقز نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تنها یک شهرستان استان فاقد مجتمع نور خواهد بود که این موضوع نیز در دست پیگیری است.

صفی‌یاری با تاکید بر اینکه نگاهی جهادی در همه بخش‌های سازمان تبلیغات اسلامی حاکم است، مدارس صدرا را از پیش‌زمینه‌های توجه به فرهنگ و جوانان اعلام و اظهار داشت: در کردستان مدیریت و کار جهادی از اردیبهشت سال 88 آغاز شده است و حرکتی شتابان با رعایت اصول و ساختارها در حال انجام است.

به گفته این مسئول، در ظرف 5 سال گذشته 44 طرح عمرانی کوچک و بزرگ از خانه عالم تا مدارس صدرا و مجتمع‌های نور توسط سازمان تبلیغات اسلامی کردستان که از برکات سفر رهبر معظم انقلاب است، به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/79009/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول