اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از برگزاری تست قند خون رایگان در مساجد زیر پوشش این فرماندهی هم‌زمان با هفته ناجا خبر داد.

انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، هم‌زمان با چهارمین روز از هفته ناجا با عنوان "پلیس دانش‌بنیان، پژوهشگر و روزآمد"، صفدر سلیمی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تست قند خون را مبحثی جدی در زمینه سلامت و بهداشت در جهان دانست و اظهار داشت: برای ناجا نیز مانند تمام سازمان‌ها و ادارات دیگر سلامت و بهداشت عمومی جامعه اهمیت فراوانی دارد.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تست قند خون رایگان در مساجد شاخص شرق استان تهران در طول هفته ناجا برگزار شد، تصریح کرد: یکی از بهترین مکان‌ها برای این امر مساجد هستند، چرا که روزانه تعداد زیادی از مردم در این مکان‌ها تردد دارند.

وی بیان داشت: در هماهنگی‌های به عمل آمده با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، فضای مساجد در طول هفته ناجا در اختیار مردم عزیز برای تست قند خون قرار داده شد.

سلیمی عنوان کرد: ناجا با بهره‌گیری از افراد تحصیل کرده علوم آزمایشگاهی خدمات تست رایگان قند خون را به مراجعه‌کنندگان ارائه داد.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در کنار تست رایگان قند خون، ناجا ارائه برنامه آموزشی خود را در دستور کار قرار داد و بسته‌های آموزشی به مراجعه‌کنندگان اهداء شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح مورد استقبال خیلی خوب مردم قرار گرفت و طی گزارش‌های رسیده روزانه بیش از چندین هزار نفر مورد تست رایگان قند خون قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در این طرح افرادی وجود داشتند که از بیماری دیابت خود اطلاع نداشتند، ولی به لطف خداوند در قالب این طرح متوجه بیماری خود شدند.

انتهای پیام/2462/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول