اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

لزوم ایجاد سرعت و تحول در روند پشتیبانی متناسب با حساسیت مأموریت‌های پلیس

فرمانده ناجا بر لزوم ایجاد سرعت و تحول در روند پشتیبانی و آمادی متناسب با پیچیدگی و حساسیت مأموریت‌های پلیس تأکید کرد.

لزوم ایجاد سرعت و تحول در روند پشتیبانی متناسب با حساسیت مأموریت‌های پلیس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دوازدهمین گردهمایی معاونان و مدیران آماد و پشتیبانی رده های ناجا با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: باید از مردم عزیز، شریف و همیشه در صحنه به خاطر این حضور پرشکوه تشکر و قدردانی کرد که به تعبیر مقام معظم رهبری؛ 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود ، این مراسم و راهپیمایی با حضور گسترده و میلیونی مردم به واقع تماشایی بود و این حضور پرشور و شعور موجب دلگرمی دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان نظام شد.

وی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در اعلام پشتیبانی از نظام و انقلاب در صحنه حضور دارند و این حضور و پشتیبانی مردمی باعث عزت و غرور نظام  و انقلاب است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی به ویژه سردار رحمت اله محمدی معاون آماد و پشتیبانی ناجا، گفت: ان شاء الله دستاورد این همایش و گردهمایی موجب پیشرفت در امور و تحقق اهداف باشد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نقش موثر و خطیر معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در تحقق اهداف و موفقیت مأموریت ها، بیان کرد: یکی از یگان هایی که کمتر در معرض دید است اما همواره شاهد تلاش و اقدامات مطلوب آن هستیم ؛ معاونت آماد و پشتیبانی ناجا است، انصافا در این معاونت اقدامات مثبت و شایسته ای صورت گرفته و باید این روند را با قدرت ادامه دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: توقف در حرکت ؛ خسران در پی دارد بنابراین باید برای  رسیدن به پیشرفت ، در مسیر ابتکار عمل و بهره مندی از تکنولوژی های روز در کنار توجه به دانش و تخصص ، حرکت کنیم.  

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کارنامه معاونت آماد و پشتیبانی ناجا را ارزیابی و بررسی کنیم ، باید بگویم با توجه به امکاناتی که در اختیار این یگان قرار گرفته ، معاونت مزبور اقدامات مطلوبی انجام داده و نمره خوبی می گیرد اما باید به این اندازه بسنده نکرد و پیشرفت روزافزون را مد نظر قرار داد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد سرعت و تحول در روند پشتیبانی و آمادی متناسب با پیچیدگی و حساسیت مأموریت های پلیس ، خاطر نشان کرد: نوآوری و ابتکار عمل شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است، بنابراین باید در کنار به کارگیری نیروی انسانی متعهد ، متخصص و با دانش ، نوآوری و ابتکار عمل را نیز مد نظر قرار داد.

این مقام ارشد انتظامی بر ضرورت برگزاری جلسات اندیشه ورزی با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه انتظامی برای بهره مندی از ایده های کاربردی و خلاقانه تأکید کرد و افزود: باید از امکانات و ظرفیت های موجود ، استفاده حداکثری ببریم، چرا که این رویکرد موجب افزایش بهره وری و اثربخشی می شود.

وی تأکید کرد: استفاده بهینه از امکانات موجود و توجه به حفظ و حراست از بیت المال به مفهوم واقعی اقدام و عملکرد انقلابی و جهادی است.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس علیرغم کمبود امکانات، با توسل به روحیه جهادی، فتح الفتوح ها داشتیم و این مهم را مرهون همت بلند و روحیه جهادی رزمندگان بودیم، بنابراین باید این الگو و فرهنگ را توسعه و ترویج دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم تعامل با ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت دفاع ، سپاه و ارتش در راستای انتقال و بهره مندی از تجربیات تأکید کرد و گفت: این تعاملات به نتایج مثمرثمری منتج می شود و باعث پیشرفت امور خواهد شد.

سردار اشتری ادامه داد: تزریق تجهیزات و امکانات آمادی و پشتیبانی به رده ها و پلیس های تخصصی باید به موقع و براساس نیازسنجی دقیق صورت بگیرد، در عین حال باید به کیفی سازی تجهیزات و استانداردسازی اقلام وامکانات نیز توجه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم توجه بر انضباط مالی و رعایت دقیق ضوابط اقتصادی - مالی، ادامه داد: نظام مند کردن موضوعات اقتصادی در نیروهای مسلح مورد تأکید مقام معظم رهبری است، بنابراین این مهم به صورت ویژه باید مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول