اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دهگلان:

احیای سنت‌های اسلام راهکار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی دهگلان گفت: احیای ارزش‌ها و سنت‌های حیات‌بخش اسلام بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

احیای سنت‌های اسلام راهکار مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدصدیق سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی دهگلان، اظهار داشت: فرهنگ اصلی‌ترین نیاز و ضرورت هر جامعه است و سایر مسائل بر اساس آن شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از تعاملات موجود در جامعه نشأت گرفته از فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران متکی بر فرهنگ دینی است و اصل انقلاب و حرکت همه انبیا و اولیا اصلاح امور فرهنگی در جامعه بوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دهگلان در ادامه حل مشکلات بدپوششی و عدم رعایت حجاب را مهم‌ترین دغدغه و مسئله فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود: هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادها با نیروی انتظامی در راستای مقابله با بد‌حجابی در جامعه ضروری است.
سلیمانی ضمن انتقاد شدید از رواج فرهنگ غرب و استفاده از آلات لهو و لعب و موسیقی‌های غربی در مراسمات عروسی خواستار برخورد و توجه مسئولین به این مسئله شد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید برای شاد نگه داشتن مردم در اینگونه مجالس استفاده از برنامه‌های بومی، محلی و اسلامی را در اینگونه مراسمات ترویج و تبلیغ کنند.
معاون فرماندار دهگلان نیز در این جلسه با بیان اینکه بسترسازی فرهنگ عمومی نیاز به ایثار و از خود گذشتگی دارد، اظهارداشت: باید فرهنگ جامعه از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
حمدالله کریمی تصریح کرد: برای تقویت فرهنگ باید سنت‌های حسنه‌ای که در جامعه از بین رفته‌اند احیا و تقویت شوند.
وی به اجرای موفقیت‌آمیز طرح امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: امنیت یک تولید اجتماعی است و همه افراد جامعه به نحوی در ارتقا و تثبیت آن نقش دارند و جامعه‌ای در برقراری امنیت موفق است که همه افراد جامعه به خوبی به وظایف خود عمل کنند.
معاون فرماندار دهگلان تصریح کرد: تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی یکی از چالش‌های مهم در بحث امنیت فردی و اجتماعی است و نقش مهمی در کاهش و یا افزایش احساس امنیت دارد.
به گفته کریمی، با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده نقش خانواده‌ها در کنار نهادها و دستگاهای امنیتی در ارتقای احساس امنیت بسیار مهم است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول