اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رباط کریم تاکید کرد:

ضرورت ارائه راهکارهای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم بر ضرورت اجرا و ارائه راهکارهای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

ضرورت ارائه راهکارهای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، علی عزتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور است که می‌تواند نقش اساسی را در برابر این تهاجمات داشته باشد.
وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان نور می‌تواند نسل امروز را با آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا کرده و آنان را به دوران هشت دفاع مقدس نزدیک سازد.
این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن در این جنگ نرم هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان این کشور است، خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این توطئه دشمن نیز همچون دیگر دسیسه‌ها، خنثی شده و جوانان و نوجوانان این سرزمین همچون گذشته سربلند و موفق باشند.
عزتی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک این سرزمین مقدس به دست بیگانگان بیفتد.
وی گفت: امروز نیز جوانان و نوجوانان این مملکت در جبهه‌ای دیگر باید به جنگ با دشمن رفته و با حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر دشمن را از پای درآورند.
فرمانده سپاه رباط کریم در ادامه سخنان خود از اعزام 15 کاروان راهیان نور از شهرستان رباط کریم به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اعلام کرد: این اقدام گامی مهم و اساسی و در راستای حفظ‌ آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین نزدیک کردن نسل امروز به دوران هشت سال دفاع مقدس است.
عزتی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان، اعتقادات و توکل بر خدا به مبارزه با دشمن رفتند و با این سلاح ایمان توانستند دشمن را که از هر طرف مورد حمایت بود را به شکست وادارند.
وی تصریح کرد: شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" بود که استکبار جهانی را به لرزه درآورد و امروز شاهد هستیم که این شعار توانسته ایران اسلامی را به کشوری مقتدر، مستقل و پایدار و همچنین توانمند تبدیل کند.
فرمانده سپاه رباط کریم گفت: اتحاد و همدلی ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانست در بسیاری از برهه‌ها توطئه‌های دشمن را از بین ببرد و دشمن را با شکست‌های بزرگی مواجه کند.
وی افزود: امروز نیز جوانان این کشور با قلم، علم و دانش خود باید به جنگ با دشمن رفته و با دستیابی به علوم بیشتر علاوه بر خودکفا کردن کشور دشمن را بیش از پیش مأیوس کنند.
عزتی گفت: کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور و استان خوزستان اعزام می‌شود و تا پایان امسال ۴۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان خواهر و برادر از شهرستان رباط کریم به این مناطق اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول